אסי עזר, רותם סלע, ניב רסקין ורותם ישראל הם ארבעת המופלאים שמלווים את המתמודדים בנינג'ה ישראל (מוצ"ש, אחרי החדשות, קשת 12) כבר שלוש עונות. עזר וסלע הם המנחים עם הדינמיקה הכי מצחיקה על המסך וישראל ורסקין מביאים איתם פרשנות חריפה ומקצועית ועל הדרך משלבים גם המון הומור. השילוב של ארבעתם יוצר צוות מנצח שבלעדיו כל פרק היה נראה אחרת לגמרי. אבל מה קורה בשאר גרסאות העולם? האם יש עוד אסי ורותם שגורמים לצופים להתפוצץ מצחוק? ומה לגבי המקצוענות של ישראל ורסקין? הלכנו לבדוק מי מנחה ומפרשן את הפורמט במדינות אחרות.

הגרסה האוסטרלית מזכירה מעט את הגרסה הישראלית: גם שם יש ארבעה מגישים ופרשנים, אבל שניים מהם הצליחו לתפוס את תשומת ליבנו כשגילינו דמיון לא קטן ביניהם לבין הפרשנים שלנו - רותם ישראל וניב רסקין.

רבקה מדרן

האישה היחידה מתוך הרביעייה. רבקה היא מגישת טלוויזיה ועיתונאית שהחלה את דרכה ברדיו. לקראת שנות האלפיים היא הפכה לכתבת ספורט בתחנת רדיו, מה שמזכיר לנו קצת את רותם ישראל שהחלה את דרכה גם ככתבת ספורט. ב-2016 מדרן נבחרה להיות פנאליסטית נשית ראשונה במהדורה של ליגת הפוטבול האוסטרלית. האם גם רותם בדרך לשם?

View this post on Instagram

A post shared by Rebecca Maddern (@rebeccamaddern) on

בן פורדהאם

גם בן הוא עיתונאי, כתב ספורט ומגיש רדיו, שחשף לא מעט פרשיות עכשוויות בצהובונים אוסטרליים ובתוכניות אקטואליות, ממש כמו רסקין. אחרי שלוש שנים שכיכב על מסך הטלוויזיה, הוא החליט לעזוב את המסך הקטן ולהתמקד בקריירת הרדיו שלו, שם הגיש תוכנית אקטואליה. היום הוא מנחה תוכנית בוקר, שקיבלה את אותו שם כמו התוכניות שלו ברדיו "בן פורדהאם לייב". האם זה מזכיר לכם מישהו? יכול להיות שמצאנו את רסקין האוסטרלי?

View this post on Instagram

A post shared by Ben Fordham (@benfordham9) on

אחרי שמצאנו את רסקין ורותם, האם ייתכן שיש עוד מישהו בעולם כמו אסי עזר? אז נכון, זה היה אתגר לא פשוט, אבל יש לנו הרגשה שמצאנו באתגר הנינג'ה הבריטי מנחה שדי הזכיר לנו אותו.

בן שפרד

שפרד הוא מגיש טלוויזיה ועיתונאי מוכר מאוד בבריטניה, ובעיקר מזוהה כמגיש הראשי של תוכנית הבוקר. שפרד סיקר לא מעט משחקי כדורגל בשידור חי, ביניהם את משחקי ליגת האלופות של אופ"א בסקיי ספורט. נכון, עד כאן אין שום קשר לעזר, אבל חכו. גילינו עליו פרט אדיר שלא יכולנו להשאיר אותו לעצמנו: שפרד שיחק ב"הארי פוטר" בשנת 2009. והנה מה שהזכיר לנו את הקשר בינו לבין עזר - כשלונדון אירחה את האולימפיאדה בשנת 2012, שפרד זכה לברך את כל המשתתפים במצעד הפותח. מדובר באירוע כל כך מכובד שמיליוני איש צפו בו, והרי לכם הדמיון: גם אסי שלנו זכה להיות חלק מאירוע כל כך גדול, כשהנחה את האירוויזיון שהתקיים אצלנו בארץ בשנה שעברה. שאפו!

View this post on Instagram

A post shared by Ben Shephard (@benshephardofficial) on

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

ומי המקבילה של רותם סלע בעולם? אנחנו מודים שהיה לנו קשה למצוא אותה, אבל אחרי 12 עונות של אתגר הנינג'ה בארצות הברית - היא הגיעה. צורי הול לקחה אותנו כמה שנים אחורה לתחילת הקריירה של סלע בטלוויזיה, והצלחנו למצוא הרבה דימיון בין השתיים.

זורי הול

הול היא כתבת בידור, אישיות טלוויזיה ושחקנית. יום אחרי יום היא הופיעה על מסך הטלוויזיה בערוץ !E המפורסם, ומי בדיוק כמוה הופיעה בתחילת דרכה מדי ערב על המסך? סלע הייתה כתבת בידור ב"ערב טוב עם גיא פינס", כבר אז ראינו את כל היכולות שלה והיה לנו ברור שהיא עוד תגיע רחוק.

View this post on Instagram

A post shared by Zuri Hall (@zurihall) on

אז למרות שמצאנו את המקבילים העולמיים של המנחים והפרשנים של נינג'ה ישראל, אנחנו בטוחים שאין ולא יהיו מגוונים ומיוחדים כמו ארבעת המופלאים שלנו: הידע, המקצוענות, הצחוקים והדינמיקה של ארבעתם הם השילוב המנצח.