במוצאי שבת האירוע שחיכינו לו שנה שלמה סוף סוף יקרה: מסלול "נינג'ה ישראל" ייפתח מחדש ו-280 נשים וגברים שהתאמנו בדיוק לרגע הזה, יעלו עליו וינסו ללחוץ על הבאזר. העונה החדשה מתקיימת בצל הקורונה, דבר שהפך את הצילומים למורכבים יותר.

"גידרו אותנו כמו בספארי ועשו קפסולות, שומרים עלינו מכל משמר", סיפרה מגישת התוכנית, רותם סלע, ב"חדשות הבוקר" והודתה שבגלל ההפרדה, את ניב רסקין היא רואה רק מרחוק: "זה לא פשוט, רואים אחד את השני רק בנפנופים, מהגדרות. לא נותנים לנו ממש להיפגש".

"מרגש לחזור לעבוד, זה לא טריוויאלי", המשיכה רותם, "אנחנו בעשייה, משהו קורה, זה הכי משמח בעולם. אנשים נורא מצפים לעונה החדשה של הנינג'ה, גם אני נורא מצפה לזה. אנחנו מצלמים בלילות וישנים בימים, זה אתגר לא פשוט, אבל כל כך כיף בזמן הצילומים שהקושי לא מורגש".

עמדת השידור שלך ושל אסי עזר משתנה העונה. היא תהיה פחות גבוהה, בדיוק כמו שרצית.
"העמדה ירדה בגובה והפכה להיות הרבה יותר חגיגית, יפה ומוצלחת. כל זה בגלל שאני ביקשתי כי די, חאלס עם הגובה, זה לא כיף. התחשבו בי ובפחדים שלי ועשו לנו עמדה יותר נמוכה, אבל יפה ומשודרגת".

התמנית לתפקיד יושבת ראש ועד המגישים והפרשנים של התוכנית.
"נכון מאוד. כל מגיש או פרשן שצופה בנו ורוצה להתאחד ולהקים קול צעקה, יכול לפנות אליי ואני אדאג לו".

רותם סלע ואסי עזר (תמונת AVI: מתוך האינסטגרם של רותם סלע, instagram)
רותם סלע ואסי עזר | תמונת AVI: מתוך האינסטגרם של רותם סלע, instagram

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

אחת הסיבות שאת מצליחה להחזיק מעמד בלילות הארוכים בצילומים, זה שיש לך את אסי לצידך.
"בדיוק השבוע התקשרתי אליו אחרי שראיתי דוקו שעשה לי משהו בהקשר של אסי ושלי. אמרתי לאסי, 'איזה כיף שאנחנו יכולים לחלוק את החוויות שלנו, ההצלחות שלנו והדרך שאנחנו עושים ביחד. זה לא טריוויאלי'. כשאתה מגיע לשיאים בקריירה שלך וגם ברגעים הקשים, זה נורא חשוב שיש מישהו לצידך שמחזק אותך ושמח איתך. זכיתי".

יש סיכוי שהשנה סוף סוף תעשי את המסלול בעצמך?
"מדהים שכל הזמן שואלים אותי את זה. אתם לא באמת רוצים אותי פצועה בבית חולים. בעונה שעברה אריאל בעלי הגיע למסלול ומאז הוא לא מפסיק לדבר על כמה המסלול גדול. זאת מפלצת. המרחקים כל כך גדולים, הכל כל כך גבוה, הסיכוי שאעשה את זה הוא אפס".