בפעם הראשונה ב"נינג'ה ישראל" יש צ'אנס נוסף. במוצאי שבת (אחרי החדשות, קשת 12) ייערך מקצה ההזדמנות האחרונה, בו יעלו בזה אחר זה המתמודדים שכבר כמעט ונגעו בחלום, אבל ברגע האחרון הגיעו למקום השישי ונדחקו אל מחוץ לחמישייה המובילה. וכמובן, מחוץ לתחרות.

עכשיו, חוקי המשחק משתנים - מוצעים להם שני כרטיסים לחצי הגמר, ובין השמות שיתמודדו עליהם תוכלו למצוא גם כמה שמות מוכרים. כמו למשל בני יפרמוב שנפל לבריכה במכשול הרביעי, פיינליסט העונה השנייה דימה דומקוב ומישה שיינין, שהיה כל כך קרוב לבאזר אבל לא שרד את עצבי הברזל.

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

עוד מתמודד שנזכה לראות במקצה הגורלי הוא אדם מלכי, שקפיצה אחת לא טובה על הקפצית שלחה אותו למים. "כנראה שזאת הזווית שנפלתי על הקפצית, היא הטיסה אותי קדימה במקום למעלה", הודה מלכי בשיחה עם אסי ורותם, "זה רגע כל כך כואב, עברו ימים קשים ממש. נראה לי שרואים, מרגישים עליי שאני מאוד אמוציונלי עכשיו".

ואכן, אי אפשר להתעלם מהכאב של מלכי, שלדברי ניב רסקין, מבין את הניואנסים והטכניקות הדרושות לכל מכשול בדרך. "לא הצלחתי לישון", שיתף מלכי בלילות שלאחר הנפילה, "שחזרתי ושחזרתי ושחזרתי. אני מנסה לישון על צד אחד - חושב על המסלול, אז מנסה לעבור לצד השני בשביל לשכוח מהמסלול. אבל צריך להמשיך קדימה ולהיות עם ראש מורם, יש לי הזדמנות נוספת, צריך לתת בראש". שיהיה בהצלחה.