מתמודדי חצי הגמר של "נינג'ה ישראל 2021" (מוצאי שבת, אחרי החדשות בערוץ 12) הם ספורטאי על ודמויות מעוררות השראה, אבל בסוף היום גם בני אדם רגילים ממש כמו כולם. חלקם מתחזקים חשבון אינסטגרם פעיל שמתעד את היום-יום שלהם, ולפעמים מה שהכי מעניין בו מסתתר דווקא בתחתית הפיד.

פינינו קצת זמן, גללנו עד למטה ומצאנו את התמונות הכי ישנות של המתמודדים - ועל הדרך למדנו עליהם משהו חדש. מהתמונה הראשונה אי פעם של סול ואמור ביחד, דרך הרגע שבו לביא מלבסקי הפך לספיידרמן ועד לתחפושת המצחיקה של אדם ברוטמן בפורים - אלה האוצרות שגילינו.

משחיין לנינג'ה

לפני שהפכו להורים במשרה מלאה, אדם ברוטמן ובת זוגו המקסימה נדין לא פספסו הזדמנות לחגוג, לשמוח ולהשתטות קצת בחג פורים, ממש כמו שהיינו עושים פעם, טרום הקורונה והסגרים הבלתי נגמרים. ברוטמן, שכיום הוא ללא עוררין אחד הנינג'ות החזקים והאהובים ביותר, התחפש לפני שלוש שנים דווקא לשחיינית - וחייבים להגיד שזה דווקא מחמיא לו מאוד. אולי זאת הייתה הכנה לקראת הבריכות בנינג'ה?

View this post on Instagram

A post shared by Adam Brutmann (@adambrutmann)

>> רוצים להתחרות בעונה הבאה של נינג'ה ישראל? הרשמו עכשיו

אהבה מטיפוס ראשון

אנחנו לא בדיוק יודעים מי העלמה בת המזל בתמונה, אבל לא מפתיע אותנו שהיא צולמה עם יובל שמלא, מנצח העונה הראשונה של "נינג'ה ישראל", דווקא על עץ. הילד השובב שגדל להיות נינג'ה אמיתי ואחד המטפסים הבכירים בארץ, בילה את הילדות שלו בין העצים - ובעצם, זה לא ממש השתנה עד היום. 

View this post on Instagram

A post shared by יובל שמלא / Yuval Shemla (@yuval_shemla)

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

והפרחים לנינג'ה

גללנו וגללנו וגללנו - ומצאנו את התמונה המשותפת הראשונה של סול בוסיאן ואמור פז. הלוקיישן: סט הצילומים של "נינג'ה ישראל 2018", העונה הראשונה. הוא עוד לא היה אז בונה מכשולים מוכשר אלא קופירייטר, היא הייתה קצינה בצה"ל - והם בדיוק חזרו זה לזרועות זו אחרי פרידה כואבת, בזכות הנינג'ה כמובן. זה לקח בדיוק פרק אחד - פרק הבכורה - והשניים הפכו לזוג המלכותי של "נינג'ה ישראל" שאנחנו כל כך אוהבים.

View this post on Instagram

A post shared by Amour Paz (@amourpz)

ספיידרמן: ההתחלה

אם תהיתם כמונו מה היה הרגע המדוייק שבו לביא מלבסקי נעקץ על ידי עכביש והפך לספיידרמן, עשינו בשבילכם את העבודה ויצאנו לבדוק. חזרנו שבע שנים אחורה, ליום שבו מלבסקי פרסם באינסטגרם את התמונה הראשונה שלו בתלבושת שהפכה לכל כך מזוהה איתו על מסלול הנינג'ה. "ספיידי נחשף", כתב מלבסקי באותו היום. ארבע שנים אחר כך עלה על מסלול הנינג'ה כספיידרמן - והשאר באמת היסטוריה.

View this post on Instagram

A post shared by Lavi Malavski ספיידרמן הישראלי (@lavispidey)

ניצחון מתוק

יונתן יגן, ג'וני בוי שלנו, הוא גולש רוח מקצועי בסגנון פריסטייל - את זה כולם יודעים. בשנת 2015, כשהיה בן 15 בלבד, הוא זכה בתחרות גלישה חשובה בצרפת - והרגע שבו הניף את הידיים באוויר כאות ניצחון תועד בתמונה אחת מרגשת שהועלתה כמובן לאינסטגרם שלו. האם ג'וני יזכה לתמונת מנצח דומה גם בנינג'ה?

View this post on Instagram

A post shared by Johnny yagen (@johnny_yagen)