עוד לא הספקנו להסדיר את הנשימה מהבאזר המדהים של יובל שמלא ומהדרמה הענקית של גיל מרנץ בשבוע האלופים, ולאסי ורותם הייתה אמש (חמישי) הודעה דרמטית ששימחה אותנו ובעיקר כמה ממתמודדי הנינג'ה האהובים בתחרות.

השנה, בפעם הראשונה ב"נינג'ה ישראל", ייערך מקצה הזדמנות אחרונה בו יתחרו כל המתמודדים שסיימו את מקצי המוקדמות שלהם במקום אחד מתחת לרף הכניסה לחצי הגמר. כלומר, המתמודדים שהיו קרובים מרחק נגיעה לחצי הגמר אבל סיימו מחוץ לשלישיית, חמישיית או שביעיית העולים לחצי הגמר במקצה בו התחרו - ייפגשו במקצה אחד גורלי מאוד ויאבקו ראש בראש על שני כרטיסים אחרונים בהחלט לחצי הגמר.

בין המתמודדים שיילחמו על הכרטיסים לחצי הגמר, גם כמה שמות מוכרים מאוד: בני יפרמוב שנפל לבריכה במכשול הרביעי, טרפז לרשת, אדם מלכי שקפיצה אחת לא טובה על הקפצית שלחה אותו למים, מישה שיינין, חבר 'טים ספיידי' שהיה כל כך קרוב לבאזר אבל לא שרד את עצבי הברזל ופיינליסט העונה השנייה, דימה דומקוב.

ניב רסקין ורותם ישראל (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
התותחים הכבדים שנפלו למים העונה - עומדים להיאבק על מקום בחצי הגמר. ניב רסקין ורותם ישראל | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

>> דרמה גדולה על המסלול: גיל מרנץ נפל למים שלא באשמתו וקיבל הזדמנות שנייה

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

השנה, התחרות בחצי הגמר תהיה מותחת וצפופה מאוד - שמלא, מרנץ, אלכס חזנוב, רם לוין, יוסי בן יוסף, אדם ברוטמן, ישי כלפון, גור ארד, אור מיניאלי ועוד שמות גדולים וחזקים שהולכים לתת את הפייט של החיים שלהם כדי לנצח. אליהם יצטרפו עוד שניים מהתותחים הכבדים שיצטרכו להרוויח מחדש את מקומם בחצי הגמר.

מקצה ההזדמנות האחרונה ישודר אחרי מקצה ה-VIP הנוצץ שייצא לדרך בשבת הקרובה, אחרי החדשות בערוץ 12 ובו ישתתפו בין היתר בן זיני, מבזקן חדשות 12 אורי איזק ואלוף אירופה בג'ודו פיטר פלצ'יק. השנה, אין הנחות סלבס: מתמודדי ה-VIP יעשו מסלול רגיל והטוב מביניהם שישיג את התוצאה הטובה ביותר על המסלול יקבל כרטיס לחצי הגמר.