זו הייתה אחת ההחמצות הגדולות במוקדמות השנה שעברה: המתעמלת הדס כהן, שזכתה בעבר באליפות אירופה בהתעמלות מכשירים, לא שרדה את המכשול השני, זינוק בעלייה, ומצאה את עצמה במים, מאוכזבת.

"זה היה פספוס כואב, החמצה", נזכרה הדס בשיחה עם ניב רסקין ב"חדשות הבוקר", "הייתי פשוט מבוהלת. אני, הקטנטונת, ראיתי פתאום מכשולים ענקיים, את הגובה, המרחק, המים. זה היה מבעית".

"עברו 18 שנים מאז שהייתי בתחרות כספורטאית, זה המון זמן", המשיכה הדס, "צריך לזכור שאז לא היה את הבאזז הזה, לא היו מצלמות, רשתות חברתיות וציפייה כל כך גדולה. הכל היה סגור יותר, בפנים. פה הכל בחוץ".

בעת הנפילה למים פגע ראשה של הדס בקצה הבריכה ורק במזל, לדבריה, זה לא הסתיים בפינוי לבית החולים: "קיבלתי מכה במפרקת. יצאתי באמת בנס מהנפילה הזאת, זה לא היה פשוט. אני לא מסוגלת להסתכל על מה שהיה במסלול השנה שעברה, זאת אישה אחרת, זאת לא אני".

View this post on Instagram

A post shared by הדס כהן - Hadas cohen (@hadascohen84)

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

למרות האכזבה והמכה הכואבת הדס לא חשבה לרגע לוותר, והערב (רביעי, אחרי החדשות, ערוץ 12) היא חוזרת למסלול כשהיא מצויידת בשחקן חיזוק. "הנשק הסודי שלי הוא גיל מרנץ. בשביל להיות הטובה ביותר, אני צריכה להתאמן עם הטובים ביותר. בכל שנה הרמה עולה מאוד, צריך להשקיע יותר ויש לזה מחיר: זמן, אנרגיה, כסף, המון משאבים מושקעים בזה. אני מתאמנת שעתיים ביום כי זה מה שמתאפשר לי, אם הייתי יכולה להתאמן יותר הייתי עושה את זה".

איך התחושות רגע לפני שאת עולה שוב על המסלול?
"אני מתרגשת מאוד, הלב פועם. השנה כל מה שאני רוצה זה לבוא, לתקן את זה וליהנות מהחוויה. מבחינתי זאת זכות גדולה בגילי וכאמא לשלושה ילדים, עם העבר הרפואי שלי, להיות על המסלול".

ספיר פישלזון מאיר ואמור פז הוכיחו שנשים יכולות לעשות על המסלול בדיוק מה שגברים עושים.
"אישה יכולה לעשות הכל, אין פה בכלל שאלה. זה אפשרי. כנשים אנחנו צריכות להתאמץ הרבה יותר אבל אין ספק שאנחנו יכולות לעשות הכל, זה פשוט לוקח לנו יותר זמן. אני מאמינה שיהיו יותר ויותר נשים שיעלו על המסלול ויאזרו את האומץ הזה, זה אפשרי".

הדס כהן (צילום: מתוך האינסטגרם של הדס כהן)
"אישה יכולה לעשות הכל, אין פה בכלל שאלה". הדס כהן | צילום: מתוך האינסטגרם של הדס כהן