שלב המוקדמות של "נינג'ה ישראל 2021" לא מפסיק להפתיע עם מתמודדים חדשים לגמרי שעושים למסלול בית ספר. הערב (רביעי, אחרי החדשות, ערוץ 12) נפגוש עוד קבוצה גדולה של מתמודדים מצויינים שלכולם מכנה משותף אחד - הגיל. בספיישל "סוויט 17" החגיגי יתחרו זה בזה בני ה-17 החזקים בארץ, ביניהם יואב כנפו, מי שרבים מחשיבים ככפיל של מנצח העונה הראשונה ואגדת הנינג'ה מספר אחת בארץ, יובל שמלא.

אז נכון, המשקפיים הם אולי הדבר הראשון שקופץ לעין (ועוד נגיע אליהם בהמשך), אבל אתם לא יכולים שלא לראות את הדמיון המפחיד שמעבר להם. מסתבר שבן ה-17 ממודיעין דווקא די מבסוט מההשוואה, ועבורו זה כבוד אדיר.

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

אנחנו לא הראשונים לזהות את הדמיון בין השניים, ורבים מחבריו של כנפו מעלים את הנושא די בקביעות. "כל מיני חברים בבית הספר התחילו לקרוא לי שמלא, ומאז אני מתחזק את המותג", מודה הכפיל הצעיר רגע לפני שיעלה על המסלול.

יואב כנפו ויובל שמלא (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
יואב כנפו ויובל שמלא. דומים? | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

"אני מאוד אוהב שקוראים לי שמלא, אפילו קניתי משקפיים דומים לשלו. אני מאוד אוהב אותו והמשקפיים שלו יפים, אז קניתי גם", הוא מספר בגאווה, "אני רוצה להיות שמלא הבא, הוא דמות להערצה. אני ממש רוצה לפגוש אותו ולדבר איתו". אז אין ספק שאת החזות המתאימה יש לכנפו, מקווים שגם את היכולות. האם יצליח לעמוד בציפיות הבלתי אפשריות ממנו?

יובל שמלא מתכונן לגמר (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", שידורי קשת)
בסוף בסוף, אין מה לעשות - שמלא יש רק אחד. מחכים לך על המסלול | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", שידורי קשת