האירוע הזכור ביותר מהעונה השנייה של "נינג'ה ישראל" הוא כנראה נפילתו הכפולה והמפוארת של ספיידרמן, הלא הוא לביא מלבסקי. בפעם הראשונה הוא החליק בתחילתו של המסלול ובפעם השנייה, לאחר שקיבל הזדמנות נוספת, נפל בסטפר. הרגע הזה לא מפסיק ללוות אותו מאז, אבל הוא מקווה שאחרי הערב הדברים יראו אחרת.

רגע לפני שהוא חוזר למסלול הנינג'ה הערב (רביעי, אחרי החדשות, ערוץ 12), מלבסקי שוחח עם ניב רסקין ב"חדשות הבוקר" ונזכר בתגובות שבאו בעקבות הנפילה. "שיגעו אותי, האמת שהרבה בגללך רסקין", צחק מלבסקי, "על המילה 'זחוח'. אני יכול להיות זחוח אל מול מתקן אבל לא זחוח אל מול אנשים. יש הבדל בין הדמות לבין מי שאני".

מלבסקי עדיין מנסה להסביר לעצמו מה קרה באותו הלילה: "המכשול לא היה קשה כמו לדבריך 'הראוותנות' שלי, להתעקש לעשות את זה שאפתני וראוותני. כמובן שאם הייתי עושה את זה עם הידיים, יד יד, בדרך הבטוחה והצנועה, אז כנראה שהיינו מדברים אחרת היום".

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

התגובות פגעו בך?
"היו מלא טוקבקיסטים, אנשים מרשים לעצמם הרבה מאחורי המקלדת. יש הבדל בין מה שהדמות מאפשרת לי להיות, משהו שאני לא ביום יום, אל מול הבנאדם שאני. אני חושב ששיניתי להרבה אנשים את ההבנה שיש הבדל בין הדמות אליי, עם טוב הלב והסברת הפנים שאני תמיד איתה, והרבה סובלנות ואדיבות".

אולי זה גם נתן לך איזשהו פוש כדי להיות הרבה יותר טוב.
"הפן הפיזי והפן המנטלי בנינג'ה הם מאוד שונים. הרמה יכולה לעלות מעונה לעונה, אבל הלחץ תמיד נשאר אותו הדבר. יש אנשים שמתמודדים טוב יותר עם הלחץ ויש אנשים שפחות. אני חושב שעם הציפייה, כמישהו שעבר את שלוש העונות האחרונות, זה נהיה קשה יותר. הציפייה הזאת משפיעה עליי". 

יש לי תחושה שהערב תצטרך לצפות בקטע הנפילה שוב פעם.
"אולי עוד פעם אחת, אבל אני מקווה שאתן קטע אחר להראות שיהיה הרבה יותר מרשים והרבה יותר טוב".