חיכינו לא מעט והנה זה קורה - חצי הגמר של "נינג'ה ישראל 2021" יוצא לדרך (מוצ"ש, אחרי החדשות בקשת 12). התחרות בעונה הזו גדולה מאוד ובשלב המוקדמות בלטו מתמודדים חזקים רבים, כאלה שאנחנו מכירים מהעונות הקודמות וגם כוכבים חדשים שלגמרי מסוגלים לנצח השנה את יובל שמלא וגיל מרנץ.

למטפסים אור מיניאלי ורם לוין יש היסטוריה דומה בתחרות. שניהם נפלו באותם המכשולים בעונות הקודמות - בגמר העונה הראשונה במכשול הטבעות ובמוקדמות העונה השנייה במכשול הגשר. "רם ואני כמעט תאומים סיאמיים", צחק מיניאלי כשפגש את אסי עזר ורותם סלע, רגע לפני העלייה למסלול חצי הגמר האימתני.

אור מיניאלי (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
אור מיניאלי | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

לוין ומיניאלי הודו שהם מאוד רוצים לנצח את העונה הזאת. "מבחינתי, חצי הגמר זה הגמר - אין משהו אחריו. אני בא לתת ביצוע", אמר לוין. מיניאלי לא נשאר חייב - "אני לא עושה את זה בשביל אף אחד - לא בשביל הטלוויזיה, המשפחה או החברים שלי, אני עושה את זה בשבילי. המסלול נראה מטורף, אגיע אליו רענן. שלא יתעסק איתי", הכריז. שני המתמודדים המצויינים האלו יצטרכו להגיע מרוכזים ברמה הכי גבוהה כי כל רגע על המסלול הוא קריטי והמכשולים בחצי הגמר קשים מאוד. מי מהם ילחץ על הבאזר?

רם לוין (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
רם לוין | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1