22:32 - לזה לא ציפינו: דין מירושניקוב נפל למים במכשול השני (01:08)
דין מירושניקוב, המנצח הגדול של "נינג'ה ישראל VIP", החליט לנסות השנה את מזלו במסלול של הגדולים כמתמודד מן המניין, והפעם בליווי החברה החדשה שלו. "האמת שהתחלתי להתאמן עכשיו רציני", הודה השחקן, "באתי מוכן". מה שבטוח שבתור קופץ טרמפולינות מקצועי, הקפצית לא תהיה בעיה עבורו, בתקווה. מירושניקוב עבר בזריזות את הסטפר המתכווץ, התמהמה על החבלים בדרך הצינורות והתחיל לאבד כוחות. לבסוף איבד אחיזה ונפל לבריכה אחרי דקה אחת ושמונה שניות בלבד וסיים את מסעו בנינג'ה העונה להפתעת כולם.

דין מירושניקוב באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
דין מירושניקוב | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

דין מירושניקוב (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
דין מירושניקוב | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

22:29 - השייט מבית"ר: עמי מלכה נפל למים במכשול הרביעי (03:30)
עמי מלכה, חברו הטוב של דין מירושניקוב מהשייטת, הגיע כדי להראות לכולם שלא רק ל-VIP יש את היכולות לעבור את המסלול. מלכה הוא הפיזיותרפיסט של בית"ר ירושלים, אבל אף אחד מהשחקנים לא הגיע לעודד אותו בגלל שהחליט לא לספר להם שהוא כאן. מלכה עבר בזריזות את הסטפר המתכווץ, הראה קצת חוסר ביטחון בדרך הצינורות, אך לבסוף סיים גם אותו. הוא העיף את עצמו על גשר האריחים ובחר את מסלול B. עם זמן שלא כל כך לטובתו, הוא הצליח לתפוס את הגלגל אבל החליק בניסיון לתפוס את שק האגרוף ונפל לבריכה.

עמי מלכה באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
עמי מלכה ודין מירושניקוב | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

עמי מלכה באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
עמי מלכה | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

22:07 - יש לנו באזר: עומר מאיר לחץ על הבאזר אחרי 3 דקות ו-7 שניות
עומר מאיר בן ה-25, אלוף הארץ בקראטה לשעבר, התאהב בספורט בזכות אבא שלו שמתעסק באומנויות לחימה. היום הוא בדרגת דאן שתיים, ואבא שלו דאן שבע (לכל הלא מתמצאים, מדאן אחד מדובר על חגורה שחורה). "שואלים אותי לא מעט אם זה מוזר לחטוף מכות מאבא באימונים", צחק עומר, "לי זה הרגיש מאוד טבעי, אני מתאמן איתו מאז שהייתי קטן".

עומר צלח בקלילות את הסטפר המתכווץ ודרך הצינורות, את גשר האריחים עבר מעט באיטיות אך סיים אותו בהצלחה ובחר במסלול A. הוא עשה קפיצה טובה מאוד על הקפצית, תפס את הטרפז והקונוסים ובסווינג טוב הגיע אל הרשת, והיה הראשון שהצליח להגיע הערב למכשול החמישי. אחרי שהתקשה קצת באחיזת המעגל, עומר צלח גם את זה והגיע אל הרגע המיוחל. אחרי ניסיון לא מוצלח לעבור את המגה קיר, הוא עבר אל הקיר הנמוך יותר וצלח אותו בניסיון הראשון, ונתן לנו סוף סוף באזר ראשון להערב.

עומר מאיר באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
עומר מאיר | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

עומר מאיר באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
עומר מאיר | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

22:00 - ראש בקיר: מורד בלכנר נפל למים במכשול הרביעי (01:14)
אם לא הצלחתם לזהות אותו על הרגע הראשון, אתם לגמרי לא לבד. מורד בלכנר, "פרם" לשעבר, עבר מהפך מטורף מאז שהשתתף בשתי העונות הראשונות. "קצת התברגנתי", הודה הנינג'ה המגולח. אבל מעבר למראה המחובר לטבע, מורד זכור יותר בתור הנינג'ה שהגיע פעמיים אל הקיר, אך לא הצליח לעבור אותו באף אחד מהניסיונות. הערב, הוא חוזר חזק ונחוש יותר במטרה לעבור סוף סוף את אימת 4.25 המטרים.

אחרי 34 שניות בלבד הסטפר המתכווץ, דרך הצינורות וגשר האריחים כבר היו מאחוריו, ומורד בחר ללכת למסלול A. הוא זינק על הקפצית אך לא הצליח לתפוס את הטרפז, קרס לבריכה ולצערו אל הקיר הוא כבר לא יגיע בשלב המוקדמות. האם התוצאה שהשיג תספיק לו כדי לתפוס מקום בחצי הגמר?

מורד בלכנר באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
מורד בלכנר באתגר הנינג'ה | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

מורד בלכנר באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
מורד בלכנר באתגר הנינג'ה | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

21:55 - הקונוסים הבלתי אפשריים: יוסי אוחנה נפל למים במכשול הרביעי (03:01)
הכירו את יוסי אוחנה בן ה-41 מראשון לציון, הפיזיולוג הראשי של משטרת ישראל. אוחנה חיכה שלוש שנים שלמות לרגע שבו יעלה על מסלול הנינג'ה. למפגש המרגש עם המגישים אסי עזר ורותם סלע במחנה האימונים הוא הגיע מצויד ברשימת נושאים לשיחה, שהשאירה את אסי ורותם מעט מבולבלים.

אוחנה עבר בקלילות את הסטפר המתכווץ ואחרי מעידה קלה גם את דרך הצינורות. אחרי שהיסס מעט הוא רץ את גשר האריחים ובחר במסלול A. הוא זינק בקלילות אל הטרפז ותפס את הקונוסים, אך הנדנוד שלו לא היה מספיק טוב והוא התקשה לייצר תנופה. אוחנה היה תלוי על הקונוסים ללא יכולת להגיע אל הרשת, לבסוף שחרר ונפל אל הבריכה.

יוסי אוחנה באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
יוסי אוחנה | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

יוסי אוחנה באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
יוסי אוחנה | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

21:46 - התגלגל אל מחוץ לחצי הגמר: יאיר וינר נפל למים במכשול הרביעי (01:29)
המתכנת והסקייטר יאיר וינר בן ה-34 מנתניה חזר הערב למסלול בפעם השנייה. בשנה שעברה הוא צלח את שלב המוקדמות במקצה שכונה "היום השחור" וסיים בהצלחה גם את מסלול חצי הגמר, אך זה לא הספיק לו כדי להעפיל עד לגמר הגדול. השנה הוא רוצה לקחת את כל הקופה, ועל סמך השואו שלו מהעונה הקודמת, הוא לגמרי יכול. וינר דילג בקלילות מעל הסטפר המתכווץ וסיים בזריזות גם את דרך הצינורות. הוא ניצל ברגע האחרון בגשר האריחים, הגיע אל הבחירה בין מסלול A ל-B ובחר במסלול A. הוא הצליח לתפוס בקלילות את הטרפז אבל לא נתן סווינג נכון, איבד את האחיזה בקונוסים ונפל למים.

יאיר וינר באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
יאיר וינר | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

יאיר וינר באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
יאיר וינר | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

21:41 - מי החמישה שיעלו לחצי הגמר בסיום מקצה המוקדמות השביעי?
אחרי הקאמבק המטורף והמגה קיר המרשים של המטפס ירדן פלפל, מקצה המוקדמות השביעי ממשיך הערב. בין המתמודדים שיעלו על המסלול: השחקן והדוגמן דין מירושניקוב - זוכה "נינג'ה ישראל VIP" - שיתחרה השנה בליגה של הגדולים ומורד בלכנר שחוזר למסלול הנינג'ה בפעם השלישית אחרי שנכשל פעמיים בניסיון לטפס על הקיר ונחוש יותר מתמיד לעשות את התיקון המיוחל. מי החמישה שישיגו את התוצאה הטובה ביותר ויעפילו לשלב הבא?

ממשיכים עם מקצה המוקדמות השביעי (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
אסי עזר ורותם סלע | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12