לכזאת עונה ב"נינג'ה ישראל" לא ציפינו - המכשולים והמסלולים עלו ברמה והמתמודדים החדשים והחזקים הצליחו להשאיר אבק לוותיקים ולהפתיע אותם. מחר (מוצאי שבת, אחרי החדשות, קשת 12) הגמר הגדול של נינג'ה ישראל ייצא לדרך ומי שינסו לנצח את האלופים יובל שמלא וגיל מרנץ הם טל קלפפר ואלכס חזנוב.

הפער בין העונה הראשונה של נינג'ה ישראל לבין הנוכחית ניכר מאוד - מדובר בעונה מאוד קשה. "בעונה הראשונה באנו חסרי ידע לאן אנחנו נכנסים", אמר חזנוב הבוקר (שישי) בשיחה עם גלית ויואב, "לא התאמנו לזה ועכשיו יש כל כך הרבה מכוני נינג'ה וקירות טיפוס. אנשים מתאמנים רק לזה, וגם אנחנו התאמנו לעונה הזו כמו שצריך".

אלכס חזנוב בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
צילום: עודד קרני

חזנוב וקלפפר מכירים מאז שהיו קטנים כשטיפסו זה לצד זה, וכבר ידוע לנו שחזנוב הוא אלוף העולם בטיפוס ששומר על מקומו בכבוד. "בטיפוס לא אתפוס לחזנוב את המקום, אבל אולי בנינג'ה כן אצליח", חשף קלפפר, "בכל פעם שעליתי על המסלול הבנתי שהניסיון זה משהו משמעותי, אבל המטרה שלי היא לבוא ליהנות ובגלל זה יש לי פחות לחץ".

טל קלפפר בחצי הגמר (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
האם הוא יקבל את תואר שיאן חצי הגמר? | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

אם נסתכל היום על המסלולים של העונה הראשונה, הם ייראו פשוטים יחסית ביחס לעונה הנוכחית. "אם מסלול הגמר של העונה הזאת היה כמו מסלול הגמר בעונה הראשונה, אז היו אולי 20 ומשהו באזרים, זה היה הרבה יותר קל", העריך חזנוב, "המסלול עכשיו הרבה יותר קשה וגם אנחנו הרבה יותר טובים, אז זה מפרה אותנו".