אחרי ציפייה ארוכה ועל אף שתעשיית הקולנוע מושבתת בשנה האחרונה בגלל הקורונה, סרט הקולנוע "וונדר וומן 1984" שוחרר השבוע לשירות הסטרימינג HBO מקס ולאולמות הקולנוע שנותרו פתוחים על אף המגפה. חדי האבחנה שמו לב כי ג'סי גראף, אולי הנינג'ה המפורסמת ביותר בעולם, זכתה לתפקיד קטן בסרט החדש.

גראף, כידוע, הייתה הכפילה של גל גדות בלהיט הקולנועי שפתח את סדרת "וונדר וומן" וכעת היא זוכה לככב בו בעצמה ולהראות לכולם בדיוק מה היא מסוגלת לעשות אחרי שבע עונות על מסלול הנינג'ה, בהן הצליחה לקטוף הישגים ותארים רבים. גראף מככבת בסצינת הפתיחה של הסרט, שם היא מתחרה בדיאנה הצעירה בתחרות אתלטית מאתגרת בטמיסקירה. הנינג'ה מגלמת את אחת האמזונות המבוגרות שמתמודדות בתחרות מול דיאנה.

View this post on Instagram

A post shared by jessie graff (@jessiegraffpwr)

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

עם יציאת הסרט גראף פרסמה הודעה נרגשת בחשבון האינסגטרם שלה. "אלוהים אדירים, 'וונדר וומן 1984' שוחרר ל-HBO מקס - והוא מדהים", כתבה גראף, "זו הייתה זכות אדירה לעבוד עם כל כך הרבה אנשים מדהימים, מוכשרים ואדיבים. סוף סוף אני זוכה לראות את העבודה הקשה שלנו בסרט היפהפייה הזה. זאת המתנה הכי טובה שיש לחג המולד". בינתיים חברת ההפקה "האחים וורנר" כבר הספיקה להכריז כי החלה העבודה על הסרט השלישי בסדרת "וונדר וומן" ויש לנו תחושה שגראף עוד לא אמרה את המילה האחרונה.

>> רוצים להתחרות בעונה הבאה של נינג'ה ישראל? הרשמו עכשיו

בשנה שעברה גיל מרנץ, מנצח העונה השנייה של "נינג'ה ישראל" (חצי הגמר ממשיך הערב, שלישי, אחרי החדשות בערוץ 12), טס ליפן לתחרות הסאסקה העולמית יחד עם רותם ישראל וספיר פישלזון מאיר ופגש את גראף. אז היא סיפרה למשלחת הישראלית: "גל כל כך חמה, היא נכנסת ומאירה את החדר, מציגה את עצמה לכולם ותמיד שואלת מה שלום אמא שלי. היא מאוד נעימה והופכת את הכל לכיף יותר".