תזכרו את השם: טל קלפפר, מטפס וגולש סנובורד בן 25 מחופית, כבש אמש (שבת) את מסלול "נינג'ה ישראל 2021" ולחץ על הבאזר בזמן שיא, דקה ו-38 שניות. מתחילת העונה רבים מהמרים עליו כמתמודד שמסוגל להגיע רחוק מאוד בתחרות - לא פחות מיובל שמלא, גיל מרנץ ואלכס חזנוב, ובמוקדמות הוא הוכיח בדיוק מה הוא שווה.

"לקח לי לפחות שעה וחצי לענות לכולם על ההודעות, הופתעתי מאוד לטובה", סיפר קלפפר ב"חדשות הבוקר" על התגובות אחרי שידור התוכנית, "זה מאוד מנחם ומרגש לראות שכל כך הרבה אנשים צפו בתוכנית וחשבו לשלוח לי הודעות. עם חלק מהאנשים לא דיברתי לפחות עשר שנים, זה נורא נחמד".

בתוכנית קלפפר כונה "הנינג'ה השחצן", כשעוד לפני שעלה למסלול העיד על עצמו שהוא מסוגל להגיע לגמר ואף לנצח. לדבריו, לא מדובר בשחצנות - אלא פשוט הכרה ביכולות שלו. "זה לא הגיע משחצנות, הייתי ריאליסטי", הוא מסביר, "ידעתי מה אני מסוגל לעשות. לא אמרתי שאני יכול לנצח, יש מתמודדים מאוד חזקים ומרשימים שאני בטוח שמסוגלים לעשות הרבה יותר טוב ממה שאני יכול בהתחשב בכושר הנוכחי שלי. אם באמת ארצה לנצח, אהיה חייב להשקיע את מירב זמני באימונים".

אבל כן התכוננת לתחרות לפני.
"התכוננתי לזה כמה חודשים אבל הקורונה והסגרים מנעו ממני להתאמן, הכל היה סגור. למזלי היה לי את אדם מלכי שמאוד עזר לי. התאמנו הרבה מאוד ביחד, הוא הסיבה שהגעתי כל כך מוכן לתחרות. זה אך ורק בזכותו".

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

וזה השתלם בענק על המסלול. האמנת שתנפץ את שיא המוקדמות?
"הייתי כל כך מרוכז בלהגיע לסוף המסלול שאני לא זוכר אותו אפילו. נורא רציתי לעשות את המגה-וול, אבל לא תמיד הכל מסתדר. לא כיוונתי אי פעם לעשות שיא מוקדמות, רצתי את הקצב שלי ובמקרה הוא יצא קצב מהיר. עדיין מנסה להבין איך זה יצא כזה מהיר".

אתה חושב שעם אימונים נכונים תוכל להגיע להישגים של שמלא, חזנוב ומרנץ?
"שמלא הוא בהחלט אחד המתמודדים היותר מרשימים וגם אלכס מראה כמה הוא השקיע באימונים שלו בשנה האחרונה. הוא מראה בעונה הזאת שהוא לא פראייר והוא הולך לתת לנו בראש, אני בטוח בזה. יש לי עוד פער פיזי מאוד גדול משניהם, מאמין שאם אתאמן עוד כמה שנים טובות אוכל להגיע לרמה הזאת".