בשעות הלילה המאוחרות בנמל חיפה, בין מתמודד אחד לאחר, מגישי ופרשני "נינג'ה ישראל" נחים מעט מהדרמה שעל המסלול ומפטפטים על הא ועל דא. באחת ההפסקות במהלך המקצה שימשיך במוצאי שבת (אחרי החדשות, ערוץ 12), רותם סלע העירה לרותם ישראל שהשמלה הלבנה והמהממת שהיא לובשת דומה לשמלת כלה.

לאסי עזר זה הזכיר שיש משהו שרצה לשאול את ניב רסקין מזמן: איך הציע נישואים לאשתו? "איך אתה עושה לי את זה כל שנה", הובך רסקין, "מה, לספר?". רותם התפלאה: "למה אתה כל כך מובך? זה דבר נורא רומנטי ויפה". אחרי שהיסס מעט, שיתף הפרשן ומגיש "חדשות הבוקר" המוערך בפרטי הצעת הנישואים לאשתו נועה, אליה נישא לפני 14 שנה.

"זה היה בצימר בצפון. רציתי להיות רומנטי והבאתי אפילו צ'לנית לאירוע הזה", גילה רסקין, "זה נשמע מעולה כי באה צ'לנית וזה רומנטי, אבל בסוף ההצעה נמשכה דקה וחצי ונתקעתי כי הצ'לנית נשארה בחדר, גם אחרי שהאירוע נגמר".

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

ישראל, שנשואה לשף גיא בנדלר, שיתפה גם היא באותה הזדמנות בהצעת הנישואים שלה, שהייתה מעט יותר טריוויאלית ונטולת צ'לו. "היינו בחופשה ביוון, עשינו טיול בשקיעה והוא כרע ברך ושאל: 'התינשאי לי?', סיפרה, "הכי בנאלי שיש". מי שעוד יצאה מעט נבוכה מהשיחה הזאת היא רותם סלע, שהודתה שבמקרה שלה ההצעה הייתה מעט מאכזבת. "אני מבינה שאריאל הוא היחיד שלא השקיע. הוא יחטוף בראש היום", צחקה.