שלב חצי הגמר של "נינג'ה ישראל 2021" ימשיך בכל הכוח ביום שלישי הקרוב (אחרי החדשות, ערוץ 12), זאת אחרי שאמש (שבת) נחשף המסלול האכזרי והקשוח אותו סיים בינתיים מתמודד אחד בלבד, המטפס רם לוין. אחד המתחרים הבאים שיפגשו פנים אל פנים את המסלול הוא הראל דודסון, האבא-נינג'ה שהפך לאגדה אחרי שטיפס ראשון את המגה קיר בשנה שעברה והעפיל עד לגמר.

"השנה הרמה מאוד עלתה, גם מבחינת המתמודדים וגם מבחינת המכשולים", הודה דודסון בראיון לגלית גוטמן ונדב בורנשטיין ב"ישראל עכשיו", "צפויה לי עונה מאתגרת ומגניבה".

>> רוצים להתחרות בעונה הבאה של נינג'ה ישראל? הרשמו עכשיו

בעוד שדודסון שיחזר את ההישג מהעונה הקודמת, טיפס שוב את המגה קיר ולחץ על הבאזר, הגיס שלו, תומר הכהן, שהתלווה אליו לתחרות השנה, לא שרד את שלב המוקדמות. "גיסי תומר נפסל לצערי על הקיר השקוף במוקדמות, זה היה מאוד מבאס", מודה דודסון, "עם כמה ששמחתי מהמסלול המדהים והכייפי שהיה לי והמגה קיר שעשיתי, זו הייתה שמחה מהולה בעצב. עצוב לי להמשיך לחצי הגמר בלי תומר".

בשנה שעברה באת כאנדרדוג, אמרת שאתה מתאמן מתי שיוצא לך, בין לבין. השנה אתה יותר מוכן.
"בכנות, אני עדיין מתאמן בין החתלה להחתלה ומג'נגל את האימונים יחד עם שאר משימות החיים. אני אבא לשתיים, יש לי עבודה והאימונים שלי הם בהרמוניה עם המשימות האלה. צריך להשקיע בזה את הזמן ואת הרצון, אם רוצים את זה זה לא משהו מורכב. מגדירים יעד ועוברים בדרך את מה שצריך בשביל להגיע אליו".

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

הפתיעה אותך ההערצה סביבך? אנשים הגיעו לחומוסיה שבה עבדת בשביל לראות אותך.
"בהחלט. זה מטבח קטן ופתוח, מצאתי את עצמי עומד שם כמו במעין כלוב. אנשים ידעו שאהיה שם והגיעו. לא הייתי מוכן לזה, לא ידעתי מה זה אומר. בסך הכל החוויה הזאת טובה וההרגשה היא נטו פרגון ואהבה".

איך נראים החיים אחרי החומוסיה?
"עזבתי את החומוס, כבר כמעט שנה שאני לא שם. בימים אלה אני מאמן בשיטת אקרונינג'ה, שיטה שפיתח אביב רייכמן ומשלבת אקרובטיקה, פארקור ונינג'ה. המטרה שלה זה להביא את הבן אדם להיות הנינג'ה האולטימטיבי, גם ברמה הפיזית, גם ברמה המנטלית וגם ברמה הערכית".