הם גיבשו קבוצות חזקות ופייטריות, הנהיגו אותן ביד רמה ושברו שיאי מהירות על המסלול. הערב (רביעי, אחרי החדשות, ערוץ 12) אליפות האולסטארז הראשונה של "נינג'ה ישראל" תגיע לרגע ההכרעה, כששתי הקבוצות שניצחו בסבבי הדו-קרבים - האדומים בהנהגת מרנץ והכחולים בהובלת שמלא, יתחרו ראש בראש על גביע אליפות האולסטארז במירוץ שליחים שכמוהו טרם נראה על מסלול הנינג'ה בישראל.

בסיום הערב הקודם, גילו הוורודים והצהובים כי על אף שהפסידו בדו-קרב, יש להם עדיין סיכוי לחזור לתחרות. אחת הקבוצות תזכה להזדמנות נוספת ותעפיל לשלב הגמר, וזה יוכרע על ידי ארבעת הג'וקרים - יפתח קושניר, אור מיניאלי, אדם ברוטמן והראל דודסון.

איך בדיוק? את זה נגלה רק הערב, אבל בינתיים יש סיבה אמיתית לחגוג. קושניר, פיינליסט העונה הראשונה שהיה קרוב מאוד לטפס את הר מידוריאמה, ישוב למסלול אחרי שנעדר מהתחרות השנה. עד כמה זה מרגש? תשאלו את חברו הטוב, חזנוב. "קושניר בא במיוחד להיום, וכשהוא ייכנס תהיה מוזיקה של דארת' ויידר ועשן מרוב שהוא מאיים", תיאר בחיוך.

יפתח קושניר (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת 12)
מסלול האולסטארס מחכה לו. יפתח קושניר | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת 12

נזכיר כי אחרי ההצלחה של קושניר בעונה הראשונה, ציפתה לו אכזבה גדולה בזו שאחריה. בגלל טעות אחת קטנה, נפל לבריכה במוקדמות וסיים את דרכו בתחרות בשלב מוקדם מאוד. האם הוא בדרך לתיקון הכל כך מתבקש והכרחי?

"בעונה השנייה התחלתי עם ציפיות גדולות וסיימתי אותה בבת אחת. זה השאיר טעם חמוץ", הודה קושניר, "כששמעתי מאלכס שהולך להיות אולסטארז זה הדליק אותי. עכשיו אני מאוד רוצה לעלות על המסלול. מקווה שאוכל לתקן את הטעם הזה קצת ולהשאיר לי חוויה יותר טובה". מתרגשים ומחזיקים לקושניר אצבעות.