שנתיים שלמות הוא התכונן, התאמן ושינה את אורח חייו מהקצה אל הקצה לקראת ההשתתפות ב"נינג'ה ישראל", ואת התוצאות היה אפשר לראות כבר בשלב המוקדמות. אחרי ביצוע אדיר וחיבוק מרגש לבאזר גור זכה לכינוי "הפתעת עונה" והציפיות ממנו טיפסו עד לפסגת המידוריאמה, אלא שבחצי הגמר שנערך אמש (שבת) הוא נתקל באתגר לא צפוי.

גור הצטיין אמנם גם על מסלול חצי הגמר הקשוח אבל נפל למים אחרי מאבק עם המוט הטלסקופי, מכשול שהוגדר על ידי ניב רסקין ורותם ישראל כקשה ביותר בתולדות התחרות. למעשה, גור הצליח לעבור את החלק הקשה במכשול - כיוונון המוט בעת הזינוק מעבר למעצור האדום - אבל אז איבד את האחיזה במוט ונפל לבריכה.

הבוקר, בפוסט באינסטגרם, תיאר גור מה קרה באותו הלילה שבגללו איבד מעט את הריכוז. "הפקתי המון לקחים מהמוקדמות, אבל דבר אחד הפריע לי מאוד הפעם", חשף גור, "נכנסו לי כמה מחשבות לראש שלא הצלחתי להוציא וגרמו לי לחששות רבים. הגעתי למסלול בצורה לא נקייה ורגועה כמו שהגעתי אל המוקדמות".

>> רוצים להתחרות בעונה הבאה של נינג'ה ישראל? הרשמו עכשיו

View this post on Instagram

A post shared by Gur Arad גור ארד (@gurarad)

"כמו שכבר הספקתם ללמוד עליי, לא אתן לשום קושי נפשי לגבור עליי ולהכשיל אותי", המשיך גור, "ההורים שלי הגיעו שוב והפעם הצטרף אליהם החבר הטוב שלי, רביב כנר, ולא אאכזב אותם למרות כל הדברים שעוברים לי בראש. כשהגיע תורי לעלות עוד לא הצלחתי להשתלט על המחשבות. אני עומד על הבמה, מסתכל על המכשול הראשון והחששות שלי מתגברים".

גור סיפר כי ככל שהתקדם במסלול, כך החששות פחתו והביטחון שלו גבר: "עובר מכשול ועוד מכשול ומרוב חששות משתמש ביותר כוח ממה שאני אמור. כשמעדתי בבולי העץ של 'מעבר החצייה' ונאחזתי עליהם בכל כוחי, אמרתי שזה לא הזמן שלי ליפול. במקביל אני שומע את רביב צועק לי, 'תתגבר על זה, אתה יכול' וכך עשיתי".

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

אחרי שצלח גם את סולם הסלמון והווים לשמיים, זינק אל המוט הטלסקופי כמעט בלי מנוחה - ואחרי החלק הקשה במכשול, הידיים איבדו אחיזה במוט. "ההרגשה של המים היא נוראית. הייתי מאוכזב מעצמי מאוד", תיאר את הרגעים שאחרי הנפילה, "הייתי צריך לנשום רק עוד כמה שניות מנוחה לפני המכשול והייתי מגיע אל הבאזר. למזלי המסלול היה כל כך קשה, שאולי רק בודדים יצליחו להגיע למכשול שאני הגעתי אליו". האם התוצאה שהשיג גור תספיק לו כדי להעפיל לגמר? התשובה במוצאי שבת הקרובה.

גור ארד בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
"ההרגשה של המים היא נוראית. הייתי מאוכזב מעצמי מאוד". גור ארד | צילום: עודד קרני