לא יהיה מוגזם להעריך שיובל שמלא וגיל מרנץ, מנצחי העונות הקודמות של "נינג'ה ישראל" (פרק חדש במוצאי שבת, אחרי החדשות בערוץ 12), ישבו אמש וצפו בטל קלפפר על מסלול חצי הגמר מודאגים מאוד.

המטפס שמנקה חלונות בגורדי שחקים לפרנסתו, שבר את שיא המוקדמות מוקדם יותר העונה ועשה זאת שוב גם בחצי הגמר. הוא גבר על שבעה מכשולים קשים מאוד ולחץ על הבאזר בפסגת הבניין אחרי ארבע דקות ו-58 שניות בלבד.

>> רוצים להתחרות בעונה הבאה של נינג'ה ישראל? הרשמו עכשיו

מיד אחרי הביצוע המרשים התארח קלפפר ב"חי בלילה" ונשאל מה הסוד שהופך אותו למהיר מכולם. "אני יושב וחושב על זה הרבה, חשבתי על זה גם אחרי מסלול המוקדמות - אבל זה פשוט הקצב הטבעי שלי, זה לא שאני ממהר", הסביר.

קלפפר הודה כי מסלול חצי הגמר היה קשוח והתייחס לנחיתה הגבולית על המזרון בסיום מכשול הגה הכוח, כשהיה קרוב במידת מה לנפילה לבריכה: "המסלול היה קשה, כשהגעתי לסוף לא יכולתי להרים ידיים בכלל. בנחיתה על המזרון הרגשתי שאני גבולי אבל ידעתי שאני נוחת מספיק יציב ושלא אפול אחורה".

עד כמה העבודה שלו שהיא פיזית במהותה מסייעת לו במסלול הנינג'ה? לא מעט, וזאת גם אחלה פרנסה מסתבר. "העבודה משאירה אותי בכושר. ככל שהבניין יותר גבוה, כדי להרים את החבלים צריך הרבה מאוד עבודת ידיים ותנועה", תיאר קלפפר, "אתה לא יושב לרגע. אתה אולי על כיסא, אבל אתה כל הזמן זז. זה מחזק את האמות והכתפיים כי הידיים עובדות הרבה, וגם הרגליים עובדות - תלוי מאוד בבניין".

טל קלפפר בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
לא מעט מהז'יטונים עליו. טל קלפפר בחצי הגמר | צילום: עודד קרני

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

קלפפר הודה כי העבודה בשחקים "רווחית מאוד" ואמש בסיום המסלול אפילו נקב בסכום שהוא מרוויח ביום עבודה. "היומית שלי זה 600-700 שקלים", חשף ונשאל אם יסכים לנקות גם את החלונות במכשולי הנינג'ה: "לא יודע אם אתם יכולים להרשות את זה", צחק.

איך מתגברים על פחד הגבהים?
"עקרונית, לרוב, אני לא מפחד מדברים. למדתי עם השנים להתגבר על הפחד בעזרת האקסטרים שאני עושה. יש לי שיטה, פשוט לעוף על זה. זה מאוד עוזר בנינג'ה כי שאתה מתחייב ככה, זה עובד. יש הרבה אנשים שמהססים, צריך פשוט לקחת את זה".

טל קלפפר בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
שבר גם את השיא בחצי הגמר. טל קלפפר | צילום: עודד קרני