רועי בן יקר נחשב לנינג'ה הכי שתקן ב"נינג'ה ישראל" שאף זכה לכינוי "איש הדממה". רגע לפני שבן יקר הוזנק למסלול חצי הגמר (הערב, שלישי, אחרי החדשות, ערוץ 12), אסי עזר ציין כי מדובר במתמודד שהוא ההפך המוחלט מניב רסקין ורותם ישראל, שכחלק מתפקידם כפרשני הנינג'ה לא מפסיקים לדבר מהשקיעה ועד הזריחה.

"רועי לא מדבר - אבל אתם יכולים לדבר ללא הפסקה", ציין אסי והבהיר - "זאת לא ביקורת, זאת עובדה". רותם ישראל לא נשארה חייבת והודיעה כי מעכשיו היא ורסקין מפסיקים לדבר - והשתיקה הרועמת שבאה אחר כך הפתיעה את אסי. במשך שניות ארוכות שרר שקט מוחלט, עד כדי כך שהיה אפשר לשמוע את הצרצרים בנמל חיפה.

>> רוצים להתחרות בעונה הבאה של נינג'ה ישראל? הרשמו עכשיו

"העלבתי אותם, הלך השידור עכשיו", פסק אסי, "אני רואה על רסקין שהוא מבואס ממני". רסקין הכחיש מיד, אבל אסי חשש שאולי העליב אותו: "עכשיו הוא לא יענה לי בוואטסאפ שלושה ימים. הוא מאוד רגיש, רסקין". אלא שהסיבה לשתיקה התגלתה כאחרת לגמרי.

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

כשרסקין הזניק את בן יקר, אסי קלט שהפרשן האהוב היה עסוק בכלל בלעיסה ופשוט לא רצה לדבר בפה מלא. "הוא אכל פשוט, הוא בלע עכשיו משהו", נדהם אסי. פייר, אנחנו לא יכולים לדמיין את תחרות הנינג'ה בלי הפרשנויות המחכימות של רסקין ורותם ישראל, בטח לא בשלב כל כך מכריע כמו חצי הגמר.