"זה כואב מאוד, נגמרה לי העונה": אמש (שבת) אדם ברוטמן, מהפייבוריטים הגדולים של "נינג'ה ישראל", חזר הביתה עם לב מרוסק אחרי שבפעם הרביעית ברציפות מאז שעלה על מסלול הנינג'ה לראשונה, לא שרד את סולם הסלמון והמכשול שצמוד לו. בעוד שבשנים קודמות זה הספיק לו כדי להמשיך לשלבים הבאים, הפעם לנפילה היה מחיר כבד מאוד - הדחה מהגמר.

לראשונה בתולדות התחרות, ברוטמן לא ישתתף בגמר לצד אלכס חזנוב, רם לוין, אור מיניאלי, טל קלפפר ופיינליסטים נוספים שכבר הבטיחו את מקומם בגמר. הבוקר, הסביר ברוטמן בפוסט מרגש וכנה בחשבון האינסטגרם שלו מה קרה לו על המסלול עם הזריחה.

>> רוצים להתחרות בעונה הבאה של נינג'ה ישראל? הרשמו עכשיו

"בעונה הראשונה של הנינג'ה, הנפילה הראשונה הייתה בסולם הסלמון. כנראה שבאותו רגע נוצרה שריטה קטנה אצלי עם המכשול הזה", הודה, "בהמשך, כל פעם שנתקלתי בסולם הסלמון הצלחתי להתגבר עליו, אבל נפלתי במכשול שצמוד לו. כך קרה גם אמש".

View this post on Instagram

A post shared by Adam Brutmann (@adambrutmann)

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

"כנראה בגלל שאני מגיע מתוח לסולם הסלמון, כשאני מתגבר עליו יש נפילת מתח ונפילת הריכוז שלי, מה שגורם לי ליפול אחריו", המשיך ברוטמן, "אבל עכשיו, כשניתחתי את הסיטואציה ואני יודע שזאת הסיבה, אוכל להתאמן על זה באימונים, לעבוד על הפן המנטלי ולהגיע חזק יותר וטוב יותר לעונה הבאה. בתור ספורטאי תחרותי, לוותר זו אינה אופציה מבחינתי". אוהבים אותך אדם ומחכים לך בעונה הבאה.

אדם ברוטמן בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
"בתור ספורטאי תחרותי, לוותר זו אינה אופציה מבחינתי". אדם ברוטמן | צילום: עודד קרני