ארבעה קפטנים נלחמו זה בזה על גביע אליפות האולסטארז הראשונה של "נינג'ה ישראל" - יובל שמלא, גיל מרנץ, אלכס חזנוב ויוסי בן יוסף, והערב (רביעי) אחרי תחרות צמודה ומותחת, הקרב הוכרע. בערב הקודם, הקבוצה האדומה בהנהגתו של מרנץ והקבוצה הכחולה בהובלתו של שמלא העפילו לגמר האליפות אחרי שניצחו את הקבוצה הצהובה של חזנוב והקבוצה הוורודה של יוסי בסבבי הדו-קרב.

אלא שהערב, גילו יוסי וחזנוב שקבוצה אחת תחזור למשחק. איך זה יקרה? כל אחד מהם יצטרך לבחור בג'וקר אחד מבין הארבעה - יפתח קושניר, אור מיניאלי, אדם ברוטמן והראל דודסון, שיילחם עבור הקבוצה שלהם על הכרטיס חזרה למשחק.

דו-קרב ג'וקרים: ברוטמן (טים יוסי) מול קושניר (טים חזנוב)

בטקס בחירת הג'וקרים, חזנוב בחר בחברו הטוב, קושניר, ויוסי בחר בברוטמן. דו-קרב ברוטמן מול קושניר יצא לדרך, כשמי מביניהם שיגיע הכי רחוק על המסלול ובזמן הקצר ביותר יחזיר את הקבוצה שבחרה בו לתחרות, היישר למירוץ השליחים.

הראשון שעלה על המסלול היה ברוטמן. הוא עף את הסטפר המתכווץ, ג'ונגל החבלים והגשר השבור, ובתוך 25 שניות התייצב בבר הקופים. הוא העביר טוב את המוט בין הברים, נחת על המזרון בבטחה ורץ אל אחיזת המעגל. אחרי שעבר בין 16 המאחזים זינק למזרון, רץ אל הקיר הרגיל ולחץ על הבאזר בתוך דקה ו-31 שניות.

הדו קרב של אדם ברוטמן ויפתח קושניר (צילום: מתוך "נינגה ישראל 2021", קשת12)
התגעגענו. אדם ברוטמן על המסלול | צילום: מתוך "נינגה ישראל 2021", קשת12

אחרי שהוצב הרף הגבוה הזה, קושניר עלה על המסלול - בפעם הראשונה מאז העונה השנייה. אחרי שטס את שלושת המכשולים הראשונים וסיים אותם בתוך 18 שניות בלבד, הוא זינק על בר הקופים, העביר בזהירות את המוט בין הברים, גבר גם על המכשול הזה ואחרי סווינג מדהים נחת על המזרון. הוא תקתק את אחיזת המעגל בלי בעיות - בכל זאת, מטפס-על - אלא שהתקשה לעבור את הקיר ובכך, הוורודים העפילו אוטומטית לגמר והקבוצה הצהובה של חזנוב סיימה את התחרות במקום הרביעי.

בשלב זה, ולראשונה בתולדות "נינג'ה ישראל", יצא לדרך מירוץ שליחים על המסלול. בסיבוב הגמר שמונה מכשולים בהם יתחלקו חברי הקבוצות. המתמודד הראשון מהקבוצה יצטרך לעבור את שלושת המכשולים הראשונים, המתמודד שאחריו את שני המכשולים שבצד A והמתמודד האחרון את שני המכשולים שבצד B. במידה ומתמודד נפל למים לפני שסיים את המכשולים שלו, המתמודד הבא מאותה קבוצה יחליף אותו וימשיך את המסלול מאותה נקודה שבה נפל. בכל מקרה, שלוש הקבוצות חייבות לסיים את המסלול, גם אם זה אומר שכל חברי הקבוצה נפלו למים. הקבוצה המנצחת תהיה זו שתסיים את המסלול ותלחץ על הבאזר בזמן המהיר ביותר.

הדו קרב של אדם ברוטמן ויפתח קושניר (צילום: מתוך "נינגה ישראל 2021", קשת12)
עדיין יש לו את זה. יפתח קושניר | צילום: מתוך "נינגה ישראל 2021", קשת12

מירוץ השליחים הראשון: האדומים (טים מרנץ), 03:43

מי שפתחה את מירוץ השליחים הייתה סבטה חורין. אחרי שביזבזה 20 שניות ארוכות לפני שיצאה לסטפר המתכווץ, חצתה אותו בהצלחה והמשיכה לג'ונגל החבלים שבו נפלה בשלב הדו-קרב. גם הפעם התקשתה מאוד, ביזבזה לקבוצה זמן יקר על החבל הראשון ונפלה לבריכה. טל קלפפר רץ להחליף אותה, תקתק את ג'ונגל החבלים והגשר השבור, סיים מהר גם את בר הקופים ואחיזת המעגל והעביר את השרביט למרנץ. מרנץ, בביצוע חד פעמי ומרשים מאוד, עף את הקרוסלות בשניות, טס גם את ידיות הדלת ואחרי שטיפס את הקיר לחץ על הבאזר. 3 דקות ו-43 שניות - תוצאה שלא הספיקה כדי לנצח.

מירוץ השליחים של טים מרנץ (צילום: מתוך "נינגה ישראל 2021", קשת12)
מכונה. גיל מרנץ | צילום: מתוך "נינגה ישראל 2021", קשת12

מירוץ השליחים השני: הוורודים (טים יוסי), 02:58:63

מי שפתח את המירוץ עבור הקבוצה הוורודה היה סול בוסיאן. הוא עבר מצויין את הסטפר המתכווץ וג'ונגל החבלים, אבל נפל בגשר השבור. אמור פז עלתה להחליף אותו, מעדה גם היא בגשר ובשלב זה ניצחון הוורודים באליפות היה כולו בידיים של יוסי. הוא רץ את הגשר, תקתק את בר הקופים, העיף גם את אחיזת המעגל והמשיך לצד B. אחרי שנח כמה שניות ואושש את עצמו, השלים גם את הקרוסלות וידיות הדלת, טיפס את הקיר ולחץ על הבאזר בתוך 2 דקות ו-58 שניות. בכך, האדומים התמקמו באופן רשמי במקום השלישי.

מירוץ השליחים של טים יוסי (צילום: מתוך "נינגה ישראל 2021", קשת12)
אלוף - ובצדק. יוסי בן יוסף | צילום: מתוך "נינגה ישראל 2021", קשת12

מירוץ השליחים השלישי: הכחולים (טים שמלא), 02:58:67

האם הקבוצה הכחולה תצליח לסיים את המסלול בפחות מ-2 דקות ו-58 שניות? הראשונה לרוץ הייתה דנה תייר שסיימה מדהים את שלושת המכשולים הראשונים והעבירה את השרביט לשמלא. שמלא, במופע שופוני ענק שטרם ראינו ממנו, תקתק את בר הקופים ואחיזת המעגל ושלח את שלמה "300" ויצמן להביא את הניצחון. אלא שאחרי מעבר מהיר בין הקרוסלות, ויצמן האט מעט בידיות הדלת ואל הקיר הגיע כשנותרו לו חמש שניות בלבד. הוא בחר ללכת על המגה קיר, לא צלח אותו והכחולים הפסידו, לתדהמתו של שמלא שנשאר עם פה פעור. הכחולים התמקמו במקום השני ומי שזכתה באליפות האולסטארז הראשונה הייתה הקבוצה של יוסי בן יוסף. מזל טוב ליוסי, סול ואמור וברוטמן על הניצחון המדהים - ולהתראות בעונה הרביעית.

מירוץ השליחים של טים שמלא (צילום: מתוך "נינגה ישראל 2021", קשת12)
לא ראה את זה בא. יובל שמלא | צילום: מתוך "נינגה ישראל 2021", קשת12