גיל מרנץ היה כל כך קרוב להר מידוריאמה בשנה שעברה. שני מכשולים בלבד הפרידו בינו לבין החבל, אלא שמכשול הלוחות הצפים הצליח לגבור על האיש החזק בנינג'ה. הנפילה הזאת, קרוב כל כך להגשמת החלום, ישבה על מרנץ בשנה החולפת - אבל גם דירבנה אותו להתאמן חזק יותר ואינטנסיבי יותר לקראת חזרתו לתחרות.

במחנה האימונים, רגע לפני שהוא מסתער שוב על מסלול הנינג'ה הערב (חמישי, אחרי החדשות, ערוץ 12), סיפר מרנץ לאסי ורותם כי על אף שניצח את העונה השנייה, הוא חזר הביתה לא מרוצה בלילה ההוא. "לא הגעתי לאן שציפיתי מעצמי להגיע", הודה, "כל עוד לא הגעתי להר מידוריאמה, אני עדיין לא המנצח בעיניי".

מרנץ מאוד רוצה לסגור חשבון עם ההר השנה. "אם בעונה הקודמת הייתי מאומן רק שנה לנינג'ה, עכשיו אני מאומן שנתיים. אני פי שתיים יותר טוב ממה שהייתי", הוא מדגיש, "אני מרגיש צורך לסגור מעגל עם ההר כי לא הגעתי אליו ולא כבשתי אותו עדיין, עם הדגש על ה-עדיין".

גיל מרנץ (צילום: יותם שוורץ)
גיל מרנץ | צילום: יותם שוורץ

>> בדקו: עד כמה אתם באמת מכירים את גיל מרנץ?

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

כפי שיובל שמלא למד על בשרו בגמר העונה שעברה, בנינג'ה אתה יכול להיות הכי טוב - אבל מספיק שתחליק לך היד ואתה בבריכה. גם לווינרים אמיתיים יש יכולת לטעות ולהיפגע על המסלול, וטעות אחת קטנה יכולה להיות גורלית. הערב, הדרמה על מסלול הנינג'ה תגיע לשיאים שלא ידענו עם הרגע המפתיע ביותר בתולדות "נינג'ה ישראל". האם מרנץ יזכה בכרטיס לחצי הגמר או שימצא את עצמו מחוץ לתחרות מוקדם מהצפוי?