השנה ב"נינג'ה ישראל" אנחנו פוגשים כמעט מדי מקצה ספורטאיות חזקות ונחושות שמוכיחות כי מסלול הנינג'ה לא שייך לגברים בלבד. ספיר פישלזון מאיר פרצה את הדרך בעונה שעברה עם הבאזר הראשון וההיסטורי, אמור פז שיחזרה את ההישג השנה ואמש (רביעי) המתעמלת הדס כהן הייתה קרובה חצי מכשול מלהגיע לקיר.

הערב (חמישי, אחרי החדשות בערוץ 12) תגיע למסלול תימור כספי שמכנה את עצמה - ותכף תבינו שלגמרי בצדק - וונדר וומן. כספי בת ה-46 היא אמא במשרה מלאה לשני ילדים וארבעה כלבים, עובדת מצטיינת בבנק ומאחוריה שלושה שיאי עולם בהרמת משקולות. איך מג'נגלים בין כל הכדורים האלה, אתם שואלים?

יום שגרתי של תימור מתחיל בשעה ארבע לפנות בוקר ומסתיים עמוק אל תוך הלילה. "אני קמה בארבע וחצי בבוקר כשעוד יש חושך, מוציאה ארבעה כלבים גדולים לטיול בזוגות בשביל האירובי ואז מתחילה לטפס, להיתלות, מתח ומשקולות", היא מתארת, "אחר כך הולכת לבנק. פעמיים בשבוע אני נוסעת לרעננה למאמן הנינג'ה הכי מדהים בארץ, אדם מלכי התותח. הוא קידם אותי מאוד ומאמין בי יותר מכל מאמן אחר שהיה לי לפני כן".

זו הפעם הראשונה שתימור מגיעה למסלול, אבל הרומן שלה עם הנינג'ה החל לפני שנים. "צפיתי בנינג'ה לפני שלוש שנים והתאהבתי בזה", היא מודה, "הייתי אז הדבר הכי רחוק מלעשות נינג'ה - בת 43, אמא לשניים ובנקאית".

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

לפני שהעזה לעשות את הצעד הראשון, שמעה שוב ושוב מהקרובים אליה למה זה לא יעבוד: "אמרו לי, 'תקשיבי, את אישה, בנקאית, מבוגרת וכבדה. את יכולה להתאמן לזה כל כך הרבה זמן ובשתי דקות של חוסר מזל הכל יירד לטימיון".

אבל תימור החליטה שהיא את החלום הזה תגשים והתחילה להתאמן באינטנסיביות לקראת המסלול: "הלכתי בעקבות החלום. התחלתי להתאמן, לטפס ולעשות נינג'ה. הפכתי טבעונית, הורדתי במשקל, נפצעתי, נחבלתי, נקעתי את היד, היו לי סימנים כחולים, פציעות וקרעים בידיים. כל זה הביא אותי לאיפה שאני היום. לאט לאט התקדמתי והשתפרתי".

"זה הספורט הכי מדהים בעולם", היא מעידה רגע לפני העלייה למסלול, "הנינג'ה גורמת לי להרגיש צעירה בנשמה ובגוף, זה מחזיר אותי 30-35 שנה אחורה לזמנים שהייתי מתנדנדת בגן הילדים, משתוללת ומשחקת".

הקעקוע של תימור כספי (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
וונדר וומן אמיתית. תימור כספי | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

אל השיחה עם אסי עזר ורותם סלע במחנה האימונים תימור הגיעה יחד עם בעלה ליעוז, שהבין מהר מאוד שצפויה לו "תחרות" אמיתית על הלב של אשתו. אסי התרשם מאוד מוונדר וומן, ווידוי האהבה לא איחר להגיע. "לא הייתה לנו באף עונה מישהי מג'נונה כמוך, את וונדר וומן במלוא מובן המילה", החמיא אסי.

"זה נשמע חריג, נשמע הזיות, אבל אני מאוהב בך", המשיך אסי, "אם הייתי סטרייט, הייתי מדפדף את בעלך מפה והיינו מתחתנים. את אישה לא סבירה וזה בדיוק מה שאני אוהב. אישה חריגה, משוגעת ומלאת חיים. לך הביתה, ליעוז", צחק אסי וחיבק את תימור. יש לנו תחושה שאנחנו הולכים לחזות במסלול מדהים הערב.

אסי עזר ותימור כספי (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
נראים טוב ביחד. אסי עזר ותימור כספי | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1