הטירוף של "נינג'ה ישראל 2021" המשיך בפרק ששודר אמש (רביעי), כשהפארקוריסט גיא דוידוב טיפס למקום הראשון והדיח את בני יפרמוב מחצי הגמר. דוידוב בן ה-18 הוכתר כשיאן המוקדמות אחרי שלחץ בעונה הקודמת על הבאזר תוך דקה ו-14 שניות, וגם העונה הצליח לעבור את המסלול אחרי 2 דקות ו-47 שניות בלבד.

בשנה שעברה נראה שדוידוב צלח את המסלול בקלילות, כך שברגע שחזר אל המסלול החדש הציפיות ממנו היו גבוהות. "כל דבר שאתה ניגש אליו בפעם הראשונה בחיים אתה לא באמת יודע איך זה מרגיש אז אתה מתחיל לתאר לעצמך, אבל בפעם השנייה אתה כבר מסתמך על הזיכרון ואתה יודע באיזו גישה לבוא. היה שם לחץ, אבל פארקוריסטים יודעים להתמודד איתו, להרגיש וליהנות ממנו", סיפר דוידוב הבוקר (חמישי) ליואב לימור ב"חדשות הבוקר".

מהצד נראה שפארקור הוא ספורט אתגרי די מסוכן, קפיצה מבניינים גבוהים מלווה בסיכון חיים, אבל לדעת דוידוב זה עניין של פרספקטיבה. "בתחילת הדרך פחדתי נורא כמו כל בן אדם. היו לי דפיקות לב והרגשתי סכנת חיים, אבל אנחנו תמיד מנסים לתרגל בגובה נמוך ורק כשאנחנו רואים שאנחנו בטוחים ביכולת שלנו לעלות גבוה אז אנחנו עושים את זה", סיפר דוידוב.

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

אין ספק שבעונה הנוכחית הרמה גבוהה מאוד, גם מבחינת המתמודדים וגם מבחינת המכשולים שנהיו מסובכים יותר. דוידוב חושב שזה מוסיף עוד עניין לתחרות: "אני ממש אוהב את העובדה שמגיעים מתמודדים חדשים שמקשים את המשחק והופכים אותו לכיף יותר".

איך הרגשת כשהדחת מהתחרות את חבר שלך בני יפרמוב?

"זה מבאס, היו לנו תוכניות להגיע לחצי הגמר ושם באמת להתחרות ראש בראש".

מי הפייבוריט שלך העונה?

"המנצחים הקודמים כמובן, יובל שמלא וגיל מרנץ. הם מטורפים בנינג'ה, זה ממש ברור לעין".