בעונה הקודמת ספיר פישלזון מאיר עשתה היסטוריה ב"נינג'ה ישראל" כשהפכה לאישה הראשונה שלחצה על הבאזר. אחריה עלו למסלול נשים נוספות שלא הצליחו לשחזר את ההישג המרשים, ביניהן גם ספיר כהן. השנה, כהן חוזרת חזקה ובטוחה יותר (הערב, רביעי, אחרי החדשות, ערוץ 12) ואנחנו לגמרי סומכים עליה שתצלח את המסלול ותהיה האישה השנייה שתעשה את זה. את השם הנכון כבר יש לה.

ספיר בת ה-25 מתגוררת במושב שתולים, היא בתו של ממלא מקום מפכ"ל המשטרה מוטי כהן ובעלת עסק לחוגי התעמלות ואימוני כושר. אין ספק שהיא אחת הנשים היותר חזקות בארץ, ובעלת הרקע והנתונים הנכונים לצלוח בקלילות את המסלול ולעקוף גם כמה גברים על הדרך. בעונה הקודמת היא אמנם נפלה כבר במכשול הראשון, הסטפר המרחף, אבל הצליחה להתאושש והיום היא מוכנה יותר מתמיד.

"שנה שעברה הייתה לא פשוטה", חושפת ספיר לפני החזרה למסלול, "זה נגמר כל כך מהר, אפילו לא קלטתי שאני במים. זאת הייתה תחושה קשה מאוד, אכזבה. ציפיתי להגיע רחוק יותר ויכולתי להגיע רחוק יותר. בגלל זה אני כאן. אני באה הרבה יותר חזקה ומוכנה - פיזית ומנטלית, והסיכויים שלי גבוהים מאוד לדעתי. אני אחת הנשים החזקות בארץ וחד משמעית הולכת להפציץ ולהיות האישה השנייה שלוחצת על הבאזר".

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

מאחוריה רזומה מרשים ביותר בתחום הספורט, שלא יבייש אף מתמודד שעלה ועוד יעלה על המסלול. היא הייתה מתעמלת תחרותית בהתעמלות מכשירים מגיל חמש ועד גיל 18, וזכתה לא פעם בהישגים מרשימים בתחום: "כל החיים שלי הם ספורט. אני אלופת ישראל בהתעמלות מכשירים לשנת 2008, השתתפתי באליפות העולם ואליפות אירופה". בנוסף לכל אלה, ספיר הייתה סגנית אלופת המכביה אבל החלום התחרותי נגמר לאחר שניסתה להשתתף באולימפיאדת לונדון בשנת 2012, לא קיבלה קריטריון ישראלי והחליטה לפרוש.

בחיים האישיים שלה, ספיר נשואה טרייה לאהובה מהתיכון שגם מגיע להתאמן אצלה פעמיים בשבוע. "אני מאוד קשוחה", מודה ספיר, "באימונים אין מקום לדיון. הוא יכול לזרוק משפטים תוך כדי, אבל בסדר, אני משתיקה אותו". האם ספיר תוכיח שהנפילה בשנה שעברה הייתה תקלה חד פעמית ותצליח לסיים את המסלול?