אלי אוחנה, כוכב הכדורגל הענק, הולך ומשתבח עם השנים - ותעיד על כך רותם סלע, שפגשה אותו במקרה ואימתה את מה שרבות מנשות ישראל חשבו פעם וחושבות עד היום. בפרק הקרוב של "נינג'ה ישראל 2021" (שבת, אחרי החדשות, ערוץ 12), משתפת המנחה האהובה בפרטי המפגש המפתיע שלה עם אוחנה.

במחנה האימונים, המתמודד ברק פרצמן הגיע לפגוש את אסי ורותם כשהוא מלווה באשתו רוני. כשהשניים נכנסו והציגו את עצמם, אסי נזכר שבזמן האימונים, רותם הסתכלה על ברק וזרקה את צמד המילים שבינינו, כולנו חשבנו בלב - "איזה חתיך".

אסי, שכידוע לא אוהב לשמור דברים בבטן - ולגמרי בצדק, סיפר זאת לזוג וחיכה לשמוע מה יש להם להגיד. גם רוני וגם רותם הגיבו ב"מה הבעיה?", ורותם אף חיזקה את טיעוניה בפני הנוכחים בחדר: "הוא באמת חתיך, מה הבעיה בלהגיד למישהו חתיך? זה אחלה, על הכיפאק. רוני מסכימה איתי".

רותם חשפה כי רק יום קודם לכן, פגשה כדורגלן עבר מוכר מאוד ומצודד לא פחות מפרצמן, אלי אוחנה. "אתמול ראיתי את אוחנה, הוא החמיא לי והייתי בשוק מכמה שהוא סקסי, מכמה שהוא חתיך", שיתפה רותם.

רותם סלע, אלי אוחנה (צילום: גור דותן | מתוך "ערב טוב עם גיא פינס")
"בשוק מכמה שהוא חתיך". רותם סלע על אלי אוחנה | צילום: גור דותן | מתוך "ערב טוב עם גיא פינס"

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

אסי המופתע הזכיר לרותם שהם מצולמים לטלוויזיה, אלא שרותם הסבירה: "אז מה, למה אי אפשר להגיד שגברים הם חתיכים? אמרתי, 'בואנה, זה גבר חתיך', והיום בבוקר שלחתי לבעלי תמונה של אוחנה. הכל בסדר. ברק חתיך, אני נראית טוב, גם רוני מדהימה וגם אסי חתיך". האם הפרגונים של רותם יעזרו לברק לסיים את המסלול וללחוץ על הבאזר?