אם תשאלו את להב מאירי, שיפוצניק בן 26, המשיכה שלו לספורט הייתה שם מאז ומתמיד. יש לו את ההוכחה המושלמת - והמתועדת - לעניין הזה, כזו שנשלפה ממש רגעים לפני שהוא עולה על מסלול "נינג'ה ישראל 2021" הערב (רביעי, אחרי החדשות, ערוץ 12).

בשנת 2006 התחרה מאירי בן ה-12 יחד עם בני כיתתו בתוכנית הטלוויזיה המצליחה "ששטוס". כבר אז הראה ניצנים לנינג'ה שהוא יגדל להיות. "היינו שלושה חבר'ה שתלויים על מתח מעל המים ומולנו בבריכה עוד שלושה חבר'ה", תיאר את אחת המשימות הקשות והמאתגרות בתחרות, "מי שמצליח להישאר אחרון על המתח ולא נופל - הוא המנצח".

"הצלחתי להחזיק והם נפלו אחד אחרי השני", סיפר על רגע הניצחון המתוק, "נשארתי אחרון על המתח ובתור ילד, זה היה מרגש לאללה. כל הכיתה קפצה".

להב מאירי, אז והיום (צילום: באדיבות ערוץ הילדים)
"נשארתי אחרון על המתח וזה היה מרגש לאללה". להב מאירי | צילום: באדיבות ערוץ הילדים

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

מגיש "ששטוס", קובי מחט, התרשם מהיכולות של מאירי הצעיר והתעניין על מה חשב כשנאבק כדי להישאר על המתח ולא ליפול לבריכה. "על החברים שלי והטיסה לארצות הברית", ענה מאירי בביטחון - ואכן, בקיץ של אותה שנה הייתה זו הכיתה שלו שניצחה בתחרות וטסה לחופשה חלומית באורלנדו עם מנחי ערוץ הילדים.

השנים חלפו, תחרות הנינג'ה הגיעה לישראל ואחת הלקוחות בעסק השיפוצים שלו שנקרא "להב - כל עבודות השיפוצים" ("אני עושה גבס, קרמיקה, חשמל ואינסטלציה. להיכנס, לשבור, להרוס, לפרק קירות, הכל מהכל", הסביר) מיהרה לרשום אותו לתוכנית.

מאירי משוכנע שהוא מסוגל לנצח גם את הנינג'ה. "החלום שלי זה לרוץ ולעשות את המתקנים האלה, זה מגניב אותי לאללה", הודה, "יש פה מתחרים מטורפים, אבל אני מתכוון לסיים את המסלול הזה, ללחוץ על הבאזר ולעשות את זה הכי טוב שאפשר". האם גם בקיר של הנינג'ה יזכה להצלחה לא פחות מבקיר הגורלות? הערב נדע.

להב מאירי בששטוס (צילום: באדיבות ערוץ הילדים)
האם הוא יניף ידיים באוויר גם על מסלול הנינג'ה? להב מאירי ב"ששטוס" | צילום: באדיבות ערוץ הילדים