ככל שאנחנו מתקרבים לגמר "נינג'ה ישראל 2021" הלחץ והמתח גוברים, במיוחד כשבמוצאי שבת הקרובה (אחרי החדשות בקשת 12) זוכה העונה הראשונה, המטפס האגדי יובל שמלא, יעלה על מסלול חצי הגמר במטרה להביס את גיל מרנץ ולסיים ראשון במקצה. בזמן ששמלא מתחמם על המסלול, יוגב ירדני ניסה גם הוא לתפוס מקום בגמר.

את המוזיקאי המחונן פגשנו במקצה הצה''לי שבו השתתף ונפל במכשול החמישי - מדרגות הברזל. למרות הנפילה למים, נגן הסקסופון המצטיין של צה''ל דורג במקום החמישי במקצה שלו והעפיל לשלב הבא. בפתח מסלול חצי הגמר ירדני אמר שאנחנו עומדים לראות מפלצת על המסלול והבטיח שאם ילחץ על הבאזר - הוא ינגן קטע מוזיקלי וחגיגי.

View this post on Instagram

A post shared by Yogev Yardeny / יוגב ירדני (@yogev_yardeny)

>> רוצים להתחרות בעונה הבאה של נינג'ה ישראל? הרשמו עכשיו

את המסלול פתח ירדני עם קפיצה וחיבוק לפטיש במכשול הטיק טוק וממנו קפץ לרשת במומנטום מדויק. אחרי שעבר את מכשול הפתיחה הגיע אל הנדנדה, שאולי נראית כמו משחק ילדים, אבל היא ממש רחוקה מזה. במשך דקות ארוכות ירדני התקשה להתנדנד עליה כמו שצריך ולייצר נדנוד נכון וחזק שיקרב אותו אל דרך הצינורות. "זו פעם ראשונה שזה קורה לנו", נדהמה רותם סלע ורסקין הוסיף: "הלב יוצא אליו".

הסקסופונינג'ה עולה על מסלול חצי הגמר (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", באדיבות ספורט 1)
האם הוא הצליח ללחוץ על הבאזר? | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", באדיבות ספורט 1

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

כשנראה שהסקסופונינג'ה מתחיל להתייאש, אמא שלו ניסתה להרגיע ולפקס אותו מהצד. ירדני הפגין נחישות ולא ויתר לרגע, אך ברגע שניסה לקפוץ אל הצינורות נפל למים. זה לגמרי צבט לנו בלב וקיווינו לשמוע אותו מנגן בסקסופון בפסגת המידוריאמה.