בעונה הקודמת של נינג'ה ישראל, אסף גורן השאיר אבק לסלבס האחרים וניצח את מקצה ה-VIP, וחוץ מזכייה בתואר המכובד, זכה גם בחופשה זוגית בזנזיבר. הערב (רביעי), אחרי החדשות בקשת 12 הוא יחזור למסלול הנינג'ה, הפעם במקצה הרגיל, כדי לנסות להגיע עד להר מידוריאמה ולזכות בתואר 'הנינג'ה הבא של ישראל'.

בשיחה עם מגיש "חדשות הבוקר" ופרשן הנינג'ה, ניב רסקין, גורן הרגיש כאילו הוא על סט הצילומים של הנינג'ה: "אני שומע את הקול שלך ואני מרגיש לפני מסלול נינג'ה", אמר גורן לרסקין, "זה מעלה לי את האדרנלין". אבל האם זה היה לו ברור מאליו שהוא חוזר להתחרות והפעם במסלול הרגיל? "יש הבדל ענק בין המסלול הרגיל למסלול ה-VIP", סיפר גורן, "ישבתי בבית עם אבא שלי וראינו את המסלול שכבר עשיתי, ואמרתי לו שאני רוצה לשמור על התואר ולבוא לעוד מסלול VIP. אבא שלי כמנהגו העמיד אותי במקום ואמר לי: 'תשמע, אם נותנים לך הזדמנות אתה תיקח אותה בשתי ידיים, תלך ותיתן הכל'".

"שבוע לפני המסלול עוד ניסיתי להבין את הטכניקות, זה שונה לגמרי", המשיך גורן, "זה בכלל לא קשור לכוח או לטכניקה, הכל מנטלי. אבא שלי אימן אותי לקראת המסלול ואללה יוסטור, יש לו את השיטות שלו. היינו הולכים בבוקר לים ואחרי ששחינו הוא היה לוקח אותי למתקנים של המתח, ועם ידיים רטובות הייתי מתאמן על מתח ותליות". 

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

כידוע, זו לא תוכנית הריאליטי הראשונה בה משתתף גורן, ולמעשה בימים אלה הוא נמצא בלוס אנג'לס כדי לשתף פעולה עם זמר גדול ("אני עדיין לא יכול לספר") וגם כדי לצלם תוכנית ריאליטי נוספת. "השתתפתי בערך ב-16-17 תוכניות ריאליטי עד היום, אני לא כל כך סופר", סיפר גורן, "אני אוהב את החיים ונהנה מהם, לא מפחד ממיתוגים ולא אכפת לי ממה שיגידו עליי. אני חי בדרך שלי, ואני מה זה אוהב את זה. לא אכפת לי להישמע מוזר או לא פוליטיקלי קורקט".

אפשר להתפרנס מתוכניות ריאליטי?
"אם אתה ווינר ואתה מנצח בהחלט אפשר להתפרנס, אבל אתה שם את החיים הפרטיים שלך בקדמת הבמה וזה לא קל. מזל שמלבד זה שאני מאמין בעצמי, יש לי את בת הזוג שלי מעיין שתומכת בי ואת המשפחה שלי שגם תומכת בי ואני אוהב אותם. זה עוזר, זה חשוב. חייבים לשמור על חיוביות ואופטימיות אחרת נשתגע".