אלופי נינג'ה יש שניים - מנצח העונה הראשונה יובל שמלא ומנצח העונה השנייה גיל מרנץ - אבל במקצה חצי הגמר האחרון והדרמטי שיגיע לסיומו במוצאי שבת (אחרי החדשות, ערוץ 12) רק אחד יסיים במקום הראשון. בשבת שעברה מרנץ הציב רף שיהיה קשה מאוד לעבור אותו, כשלחץ על הבאזר אחרי 5 דקות ו-6 שניות בלבד.

שמלא, שמאוד רוצה לסיים את המסלול על הבאזר כדי להעפיל לגמר בפעם השלישית ולסגור חשבון עם סולם הסלמון, לא מתכוון לוותר לנמסיס הגדול שלו והולך לתת פייט כדי לסיים את המקצה הזה בראש הטבלה. עם זאת, הוא מודה שבגלל מאורעות הגמר הקודם, הוא מגיע אל המסלול מתוח מהרגיל.

>> רוצים להתחרות בעונה הבאה של נינג'ה ישראל? הרשמו עכשיו

"אני טיפה יותר לחוץ מבדרך כלל בגלל שבעונה השנייה לא הלך לי לצערי בגמר", סיפר שמלא לאסי ורותם רגע לפני העלייה למסלול חצי הגמר, "באתי עם הרבה ציפיות לתחרות, רציתי לנצח ונפלתי איפה שנפלתי. התבאסתי, אבל זה חלק מהספורט וזה לא שינה שום דבר בגישה שלי לאימונים ולתחרויות הבאות".

גיל מרנץ (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
אחרי הביצוע המדהים של מרנץ, שמלא יצטרך לתת את הכי טוב שלו | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

על אף שמרנץ לקח ממנו את הכתר, שמלא מפרגן ומרים לו - אבל גם לא מתכוון לוותר לו: "גיל נתן ביצוע מטורף בגמר ולקח את התחרות. זה שאנחנו ביחד בחצי הגמר, יהפוך את התחרות להרבה יותר קשה. אני מאוד מחכה לתחרות הזאת, גיל חזק בטירוף. אין ספק שאני רוצה לעקוף אותו, הוא כל כך חזק וזה כבוד מטורף".

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

שמלא התחמק באלגנטיות מלהשיב האם מרנץ טוב כמוהו על המסלול, אבל כן הסכים להודות שהיריב שלו התאמן יותר ממנו השנה: "יש כל כך הרבה דברים שגיל יכול לעשות שאני לא יכול כי הוא התאמן לעונה הזאת לאורך כל השנה. אני לעומת זאת מתאמן בטיפוס וטסתי לתחרויות טיפוס בארץ ובעולם. גיל התכונן לעונה השלישית יותר ממני".