כשהאחים התאומים סאן ורוי סמילה בני ה-20 פגשו את אסי עזר ורותם סלע במחנה האימונים, היה להם וידוי יוצא דופן: הם לא כאן אך ורק בשביל הבאזר ותואר הנינג'ה שמחכה למי שיסיים את הר המידוריאמה. אחת הסיבות שהגיעו לתחרות היא כי הם מעריצים מושבעים של פרשן "נינג'ה ישראל" ומגיש "חדשות הבוקר" המוערך, ניב רסקין.

"חבר'ה, כבודכם במקומו מונח, אבל תמיד רצינו לפגוש את רסקין במציאות", הסביר סאן לאסי ורותם. האחים סיפקו הסבר מרשים ומשכנע למה דווקא רסקין הוא זה שראוי למלוא ההערכה: "אין עליו בעולם. הוא יודע איך לכוון את המתמודדים, נותן סטטיסטיקות ומכניס אותך לעניין. הוא מושך אותך ומכניס להט לתחרות".

כשזה מגיע לרסקין, גם אסי ורותם מוכנים להודות שהם לגמרי מסונוורים. "יש משהו בקול שלו שאתה אומר - חבר'ה, אני בידיים טובות", אמר אסי. "אם רסקין בסביבה, אפשר להיות רגועים", הוסיפה רותם והתריעה בפני סאן, מעריץ רסקין המושבע מבין השניים: "אם תיגש אליו לבקש ממנו תמונה הוא יהיה ממש בשוק מזה שמישהו מעריץ אותו".

ניב רסקין (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
כנראה שלא רק אנחנו מאוהבים בניב רסקין | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

בגלל הגבלות הקורונה, המגישים והפרשנים מופרדים השנה מהמתמודדים ולא יכולים לבוא איתם במגע. סאן המאוכזב היה בטוח שתמונה עם רסקין הוא לא יקבל, אלא שאז ההפקה מצאה פתרון טכנולוגי מצחיק שיאפשר לשניים להצטלם זה לצד זה. באמצעות עיבוד מחשב פניה של רותם ישראל הוחלפו בפניו של סאן, ובכך הוא זכה לתמונה אחת בלתי נשכחת.