כמה שחיכינו לרגע הזה ובמוצאי שבת זה סוף סוף יקרה: אחת המתמודדות תסיים את מסלול הנינג'ה, תלחץ על הבאזר ותהפוך לאישה השנייה בתולדות "נינג'ה ישראל" שמגיעה להישג המדהים הזה. נזכיר שבמקצה הקודם, המתעמלת ספיר כהן הייתה קרובה מאוד לעשות את הבלתי ייאמן, אבל לא אבדה תקוותנו - בשבת הקרובה תוכתר אלופת נינג'ה חדשה.

את הרגע ההיסטורי שבו ספיר פישלזון מאיר לחצה על הבאזר בשנה שעברה אף אחד לא יכול לשכוח. בזכותה, עוד ועוד נשים קיבלו השראה והתחילו להתאמן במרץ כדי להגיע מוכנות לאתגר הנינג'ה ולשרוף את המסלול. כשרוני ג'יברי (36) ראתה את ספיר לוחצת על הבאזר היא הרגישה ששם היא רוצה להיות.

"כשספיר פישלזון לחצה על הבאזר הייתה לי סוג של חוויה חוץ גופית", סיפרה לאסי ורותם במחנה האימונים, "זה היה מדהים לראות בחורה עושה את זה ואת התגובות של האנשים מסביב, זה עוד יותר עשה לי רצון להשתתף".

ספיר מאיר פישלזון באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2019", קשת12)
ספיר מאיר פישלזון, רגע אחרי שלחצה על הבאזר ההיסטורי | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2019", קשת12

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

ג'יברי מתאמנת בשנה וחצי האחרונות אצל מתן בלו, פיינליסט "נינג'ה ישראל" ומשלבת גם אימוני טיפוס וריצה. היא מאמינה שאם רוצים משהו ועובדים קשה בשבילו, אז הכל אפשרי. אין לנו ספק שהיא התכוננה המון כדי לעלות על המסלול עם ביטחון וריכוז ברמה גבוהה ואנחנו לגמרי מאמינים בה. האם היא תהיה האישה השנייה שתלחץ על הבאזר?