הערב (שני, אחרי החדשות, ערוץ 12) יעלה על מסלול "נינג'ה ישראל 2021" ניב לרום בן ה-18, מדריך טיפוס מתל אביב. המאפיין הכי בולט בלרום הוא שיער האפרו המרשים והמיוחד שלו, כל כך מיוחד שאפילו משפחתו התהדרה בפאות אפרו לשם הזדהות איתו כשבאו לעודד אותו על מסלול הנינג'ה. חוץ מהמשפחה, יש עוד שני אנשים שנכנעו לטרנד האפרו - והצליחו להפיל את אסי ורותם מהרגליים.

למרבה ההפתעה, ניב רסקין ורותם ישראל שיתפו פעולה וחבשו פאות אפרו, רגע לפני ההזנקה של לרום. "רסקין, אתה לא יודע כמה זה נראה נורא", אמר לו אסי שהתפוצץ מצחוק, ורותם הוסיפה: "זה הכי חזק שלכם עד היום. רותם, ממש יפה לך. רסקין, למה שלא תזרום כבר לתוכנית הבוקר שלך ותגיע ככה?".

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

אז לתוכנית הבוקר שלו רסקין לא הגיע עם הפאה, ולטענתו, הקטע הזה היה בכלל אמור להיות גנוז: "זה צולם בארבע בבוקר", סיפר רסקין הבוקר (שני) בתוכניתו "חדשות הבוקר", "העורך שיגע אותי על הדבר הזה ואמר לי 'אל תדאג, זה לא ישודר'. אמרנו יאללה נזרום, נעשה קטע לאסי ורותם. כמובן שאתמול הוא שלח לי את הקטע הזה לאישור, אמרתי שאני לא מאשר, ואז הבנות שלי ראו את זה ואמרו לי 'אבא אתה חייב לאשר את זה', אז אישרתי".

גם לרום הספיק מאז להוריד את האפרו והתראיין לרסקין ללא השיער: "זה היה ברור שזה לא יוכל להישאר לעד", סיפר לרום, "אני בכל זאת צריך להתגייס לצבא". ואיך התקבלה ההחלטה? הוא סיפר כי חבריו החליטו שהם לוקחים מכונת תספורת ומורידים לו את האפרו, וכל התהליך ארך בין רבע שעה ל-20 דקות. 

"במשך שלוש שנים גידלתי את השיער", נזכר לרום בימי האפרו המפוארים, "כבר ממש זיהו אותי ברחוב, זה היה מאוד משעשע. לפעמים הייתי מוצא בשיער איזה עט שהחבאתי בשיעור וגיליתי שהוא שם בהמשך היום". אז את תיעוד התספורת לא ראינו, אבל אנחנו בטוחים שאת הרגע הזה הוא לא ישכח עוד הרבה זמן.