ספיידרמן הישראלי - לביא מלבסקי אם אתם מתעקשים - יודע שכל העיניים יהיו נשואות אליו כשיעלה למסלול "נינג'ה ישראל 2021" הערב (רביעי, אחרי החדשות, ערוץ 12). ספיידרמן חיכה והתאמן שנה שלמה לקראת ההזדמנות לתקן את הפאדיחה מהשנה שעברה.

למי מכם שלא נחשף לממים ברשתות החברתיות, להלן תקציר הפרקים הקודמים: מתמודד הנינג'ה החליק במקצה המוקדמות על משטח ההזנקה ונפל למים, שניות אחרי באזר ההזנקה. הוא קיבל הזדמנות שנייה וחריגה כשהסתבר שהמשטח היה רטוב, אבל כשעלה לסטפר המרחף נפל שוב למים.

ספיידרמן חוזר למסלול כדי לנקום כשלצידו ארבעה גיבורי על נוספים שהתאגדו יחדיו ל"טים ספיידי": מישה שיינין, ארז זיו, אדם דיין ואלדד בבאי. מישה ואדם התחרו בשבת האחרונה והערב יגיע תורו של מלבסקי.

במחנה האימונים, מלבסקי פגש את ניב רסקין ורותם ישראל וגילה להם משהו שעד לאותו שלב היה ידוע רק למתמודדי התוכנית. רותם שאלה את ספיידרמן אם בשובו למסלול הוא גם מבקש להוכיח משהו למגיש האהוב, אסי עזר, ומלבסקי השיב: "אסי יודע איך קוראים לו מאחורי הקלעים? אסי נאחסי". כשעזר שמע על זה, הוא הופתע מאוד. "אסי נאחסי?! בגלל אסי נאחסי נפלת או בגלל שניסית לעשות שופוני על הסטפר? ספיידרמן אמיתי לוקח אחריות".

אסי עזר ורותם סלע (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
אסי עזר מופתע מהכינוי החדש. אסי נאחסי? הכי לא | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

חזרנו אחורה כדי לבדוק האם באמת היה פה ניחוס אפשרי מצד עזר או שמלבסקי לגמרי הביא את זה על עצמו. "איך התגעגעתי לבלורית המתנפנפת, לדיבור הפורמלי ולהצדעות", החמיא המגיש כשספיידרמן עלה למסלול בשנה שעברה, "לביא, אנחנו מחכים לך פה, אנחנו רוצים שתשבור את הנאחס על היום הזה".

אז אמנם אסי חיכה מראש בפסגת הקיר עוד לפני שמלבסקי יצא לדרך, אבל כאמור, בפעם הראשונה מלבסקי החליק בגלל שהמשטח היה רטוב. לפני הסיבוב השני אסי טען: "אם מישהו יכול לעשות את זה, זה ספיידרמן. הדבר המדהים הוא שראינו את לביא מתרסק עוד לפני שיצא לדרך, ועכשיו נראה אותו לוחץ על הבאזר אחרי שעבר את המגה קיר".

אסי נאחסי? אולי, אבל אי אפשר להתכחש לעובדה שספיידרמן בחר במודע לעבור מהר בין מדרגות הסטפר המרחף כדי לשחזר את הביצוע המהיר והמרשים מהשנה שעברה וזה מה שהפיל אותו בסופו של דבר. בסיום הפארסה אסי הפנה אצבע מאשימה דווקא לבובות החתול של רותם - "טוב, חתולים, אתם ממש נאחס". אולי דווקא הם אלה שהביאו את המזל הרע? מזל שהשנה יש בובות של שמלא ומרנץ. יותר מזל טוב מזה?