אלפים רבים של ספורטאים ישראלים נרשמים מדי שנה לתוכנית "נינג'ה ישראל" (הערב, רביעי, אחרי החדשות, ערוץ 12) ואחרי מיונים פיזיים לא פשוטים, הטובים שבהם עולים על המסלול בתקווה להגיע עד לבאזר ולהתקדם שלב אחר שלב עד להר המידוריאמה.

עידו רובין התמיין לשתי העונות הראשונות של התוכנית ואחרי שלא התקבל שוב ושוב, החליט שבשנה הזאת הוא יעלה על המסלול - ויהי מה.

"מהרגע שחברים שלי הבינו שלא התקבלתי לנינג'ה, הם החליטו להרים את הכפפה", סיפר עידו לאסי ורותם במחנה האימונים כשצוות הצילום שלו מתעד כל רגע, "הם הקימו את המאבק 'מחזירים את עידו לנינג'ה' כדי להכניס אותי לתוכנית בכל דרך אפשרית".

מטה המאבק הפעיל בחודשים האחרונים אמצעים שונים ומגוונים כדי לשכנע את הפקת התוכנית להכניס את עידו לתחרות. "פתחנו קבוצות פייסבוק ואינסטגרם, הוצאנו חולצות והצלחנו לגייס מפורסמים כמו מעיין אדם וקובי מחט", תיאר עידו, "עשינו סרטונים שנהיו ויראליים".

רותם התרגשה מהנחישות והדבקות במטרה של עידו והחליטה להצטרף למאבק ולו באופן סמלי. "אני מסתכלת בעיניים שלך עידו וממש רואה את הכאב", טענה רותם ולבשה את חולצת המאבק הרשמית, "אני רוצה לקחת חלק במאבק הזה, אני חושבת שהוא צודק. אני מרגישה שיש כאן הזדמנות לעשות משהו טוב. עשו עוול לבחור הזה".

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

אלא שכשאסי ניסה לבדוק קצת יותר לעומק מה הסיבה שבגללה עידו לא התקבל עד כה לתוכנית, הוא גילה שעידו הבריז פעמיים מהתחקיר שכל מתמודד נדרש לעבור לפני הצילומים. רותם מיהרה להסיר את החולצה, עידו טען להגנתו "לא הברזתי, אתם מכפישים" ואסי הזהיר: "קח את המאבק שלך, גם לעונה הזאת אתה לא תיכנס מותק". האם עידו ימצא את הדרך להתגבר גם על המכשול הזה ולעלות סוף סוף על המסלול?