שמונה מתמודדים כבר הבטיחו את מקומם בגמר "נינג'ה ישראל 2021": רם לוין, אור מיניאלי, עומר מאיר, הראל דודסון, אסף חילי, טל סיקסיק, רביל מגידסון וגלב ליופוטין. במוצאי שבת (אחרי החדשות, ערוץ 12) מקצה חצי גמר חדש ייצא לדרך ומי שמאוד רוצה לשרוף שוב את המסלול, בדרך אל הניצחון בעונה הזאת, הוא מאמן ויועץ הכושר יוסי שליט.

שליט (30) הגיע למסלול המוקדמות כאנדרדוג, דמות לא מוכרת בכלל בקהילת הנינג'ה. הוא הכריז מיד שיש לו אובססיה לנינג'ה ושהוא לגמרי מאמין שהוא מסוגל לקחת את הניצחון העונה מידיהם של גיל מרנץ ויובל שמלא. "במוקדמות נכנסתי לרבאק ורצתי את המסלול", נזכר שליט בביצוע המושלם שבסיומו לחץ על הבאזר אחרי שתי דקות ו-17 שניות בלבד.

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

שאגות שמחה והתרגשות כמו אלו שבקעו משליט אחרי הלחיצה על הבאזר, לא נשמעו מעולם בנמל חיפה. "יש לנו פה מישהו שהשתגע", קבעה רותם סלע ושליט מיהר להבהיר למי שעוד לא הבין: "אני יוסי שליט ובאתי לקחת את העונה".

יוסי שליט באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", באדיבות ספורט 1)
קוראים לו יוסי שליט והוא בא לקחת את העונה | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", באדיבות ספורט 1

>> רוצים להתחרות בעונה הבאה של נינג'ה ישראל? הרשמו עכשיו

רגע לפני שהוא עולה על מסלול חצי הגמר, שליט פגש שוב את אסי ורותם. "אני רגוע בינתיים, שומר את השיגעון למסלול", הסביר למגישים, "התחרפנתי לגמרי על המסלול כי הקרבתי המון בשביל להגיע לתחרות הזאת - אם זה זמן עבודה, זמן עם האישה, עם הילד, כסף שהפסדתי ופציעות שסחבתי".

"הנינג'ה הפכה למרכז חיי, באותו מקום עם הילד ואשתי", הודה שליט באומץ. האם יוכיח בשבת שהוא באמת עשוי מחומר של גמר, אולי אפילו של ניצחון?