סיכום הטבלה בתום הערב הראשון של מקצה המוקדמות השמיני

טבלת תוצאות מקצה שמיני ערב ראשון (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
סיכום הערב הראשון במקצה המוקדמות השמיני | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

23:05 - עשה זאת שוב: יניב הכט לחץ על הבאזר אחרי 3 דקות ו-12 שניות
המטפס יניב הכט, בן 28 מירושלים, מאמן טיפוס בנבחרת ישראל, חזר הערב למסלול הנינג'ה בפעם השנייה, אחרי שבשנה שעברה הרשים מאוד בביצועים שלו והעפיל לגמר. הכט התאמן מאוד ברצינות לקראת התחרות השנה והוא מגיע חזק ונחוש יותר מאי פעם. הכט סיים את הסטפר המתכווץ בקלילות, צלח את קפיצת הסנאי אותו פגש גם בשנה שעברה וטס את גשר הכדוריות האדומות, לא לפני ששלח חיוכים למלווים שלו בצד המסלול. הכט בחר במסלול B, עבר בין החישוקים עד למזרון והתקדם לפרוזדור החלונות האימתני. הוא תמרן מעולה בין החלונות, סיים את הפרוזדור, רץ מיד אל המגה קיר ואפילו שהיה קרוב מאוד, לא הצליח לטפס אותו. הוא ניגש לקיר הרגיל, טיפס אותו בהצלחה ולחץ על הבאזר.

יניב הכט (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
יניב הכט | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

יניב הכט (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
יניב הכט | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

22:57 - לוחם האש הראשון בבאזר! ולדי שין לחץ על הבאזר אחרי 3 דקות ו-49 שניות
ולדי שין עשה מה שכבאים רבים לפניו לא הצליחו לעשות וסיים את מסלול הנינג'ה בהצלחה. ככה זה קרה: הוא עבר בקלילות את הסטפר המתכווץ, קפיצת הסנאי וגשר הכדוריות האדומות ובתוך פחות מדקה הגיע לנקודת הפיצול, בחר ממש כמו ניקיטה במסלול A והצליח לסיים גם את המטוטלת הכפולה. אחרי ביצוע מעולה גם במכשול ידיות הכוח, ולדי הסתער על הקיר, טיפס אותו בניסיון השני ולחץ על הבאזר.

ולדי שין (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
ולדי שין | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

ולדי שין (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
ולדי שין | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

22:52 - הקללה טרם נשברה: ניקיטה ורדי נפל למים במכשול הרביעי (02:19)
ניקיטה ורדי, בן 30 מרחובות וולדי שין, בן 31 מחולון, הם לוחמי אש ביחידת להבה בכבאות והצלה לישראל שרוצים לשבור את קללת הכבאים במסלול הנינג'ה ולהגיע אחת ולתמיד לבאזר. הראשון שעלה על המסלול היה ניקיטה. הוא דילג על הסטפר המתכווץ וצלח אותו, עבר יפה גם את קפיצת הסנאי ואחרי דקה בלבד כבר היה אחרי גשר הכדוריות האדומות. ניקיטה בחר בצד A ועל אף שהיא נראתה הגיונית ומתאימה ליכולות שלו, הוא לא שרד את המעבר בין המטוטלות וקרס לבריכה. האם וילדי יהיה זה שישבור את הקללה?.

ניקיטה ורדי וולדי שין (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
ניקיטה ורדי וולדי שין | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

ניקיטה ורדי (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
ניקיטה ורדי | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

22:33 - איזה מאבק: מיכאל נייקו נפל למים במכשול החמישי (03:14)
הכירו את מיכאל נייקו, בן 18 מהרצליה, גולש סקייטבורד ובעל חגורה שחורה בקראטה. הנינג'ה היא התחרות הראשונה שמיכאל משתתף בה והוא מקווה להגיע מספיק רחוק במסלול ובזמן מספיק קצר כדי להעפיל לחצי הגמר. נייקו עבר את הסטפר המתכווץ במהירות, זינק אל הידיות הראשונות בקפיצת הסנאי, קפץ טוב לידיות השניות ונחת בבטחה על המזרון. אחרי שחצה את גשר הכדוריות האדומות, בחר במסלול A והמשיך למטוטלת הכפולה. נייקו תפס את המטוטלת הראשונה, זינק טוב לשנייה, קפץ למזרון והמשיך לידיות הכוח. הוא התקשה להתקדם באמצעות הידיות ואיבד מדי פעם אחיזה, אבל נלחם חזק ידית אחרי ידית ולא הסכים לוותר, אלא שבאמצע המכשול הוא איבד את הכוח לגמרי ונפל לתוך הבריכה.

מיכאל נייקו (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
מיכאל נייקו | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

מיכאל נייקו (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
מיכאל נייקו | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

22:26 - יש לנו סימפטיה אליה: שחר גרוניך נפלה למים במכשול השני (00:49)
שחר גרוניך, בת 22 מחרוצים, היא בתו של המוזיקאי המוערך שלמה גרוניך. שחר נולדה למשפחה מוזיקלית מאוד אבל האהבה האמיתית שלה היא הספורט דווקא. הערב היא עלתה על מסלול הנינג'ה בתקווה ללכת בעקבותיהן של ספיר פישלזון מאיר ואמור פז וללחוץ על הבאזר. שחר עברה יפה את הסטפר המתכווץ, התקדמה לקפיצת הסנאי, זינקה לעבר המקבילים, הצליחה לתפוס אותם בשתי ידיים אך לא שרדה את הקפיצה לנדנדה הראשונה ונפלה למים.

שחר גרוניך (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
שחר גרוניך | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

שחר גרוניך (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
שחר גרוניך | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

22:18 - דרמה על מסלול הנינג'ה: בר סנפיר עף מהמסלול ונפסל אחרי המכשול הרביעי (01:32)
בשנתיים האחרונות בר סנפיר הפתיע אותנו יותר מפעם אחת - בנפילה הכואבת בסטפר בעונה הראשונה, בבאזר המושלם במוקדמות העונה השנייה ובביצועים הנפלאים בחצי הגמר ובגמר שם סיים במקום השלישי. עם זאת, ההפתעה הגדולה מכולן הגיעה הערב. בר סיים את יפה את שלושת המכשולים הראשונים, בחר במסלול B והמשיך לשלושת החישוקים. אחרי שסיים לתמרן יפה בין החישוקים, קפץ אל המזרון חזק מדי, עף אל מחוץ למסלול ונפסל אוטומטית מכיוון שהדבר אסור על פי חוקי התחרות. עם כמה שזה נשמע בלתי נתפס, בר סיים את דרכו בנינג'ה השנה, והכל בגלל טעות אחת קטנה ומאוד מאוד כואבת.

"אני שבוז מאוד, התכוננתי לזה שנה שלמה כמו מטורף", סיפר בר ביציאה מהמסלול, "אני בבאסה על עצמי, הייתי בטוח שהעונה הזאת שלי. אני גמור מזה". בר, שולחים לך חיזוקים ומצפים לך בשנה הבאה.

בר סנפיר (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
בר סנפיר | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1
בר סנפיר (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
בר סנפיר | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

רותם סלע ואסי עזר המומים (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
רותם סלע ואסי עזר | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

22:02 - באזר ראשון להערב: רז רונן לחץ על הבאזר אחרי 4 דקות ו-11 שניות
הבא לעלות על המסלול הוא רז רונן בן ה-27, חברו ושותפו העסקי של בר סנפיר שעוסק במגוון רחב של ענפי ספורט: טיפוס, חדר כושר, קרוספיט, סנובורד, גלישת גלים, אקסטרים מוטורי ואופנועי שטח. רז עבר מצויין את הסטפר המתכווץ, זינק למתקן המתנדנד הראשון בקפיצת הסנאי, ממנו עבר לשני ונחת בבטחה על המזרון. הוא רץ את גשר הכדוריות האדומות, בחר בצד A במסלול והמשיך למטוטלת הכפולה. רז זינק יפה למטוטלת הראשונה, תמרן יפה לשנייה, נחת עם שתי הרגליים על המזרון והמשיך לידיות הכוח. ידית אחר ידית הוא התקדם לצד השני של הבריכה, הסתער על הקיר מבלי להסס, טיפס עליו ולחץ על הבאזר.

רז רונן (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
רז רונן | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

רז רונן (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
רז רונן | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

21:55 - זה בדם שלהם: פז סנפיר נפל למים במכשול החמישי (02:40)
בר סנפיר, פיינליסט העונה השנייה שסיים במקום השלישי בגמר, חזר השנה עם שני שחקני חיזוק - אחיו הקטן פז והחבר הטוב, רז רונן. "תוך שלושה-ארבעה חודשים, פז בנה כושר והגיע לרמה שהוא אפילו ניצח תחרות במקום הראשון", התגאה בר. האם פז ישחזר את ההישגים המדהימים של אחיו במסלול הנינג'ה?

פז צלח את הסטפר המתכווץ, סיים יפה גם את קפיצת הסנאי וטס את גשר הכדוריות האדומות. הוא בחר במסלול B, התקדם למכשול שלושת החישוקים ועבר ביניהם טוב עד שהגיע למזרון. בפרוזדור החלונות, פז זינק לחלון הראשון, עבר יפה לשני, התקדם לשלישי וממנו עבר לרביעי, אלא שבמעבר לחמישי האצבעות איבדו את האחיזה ופז נפל לבריכה.

פז סנפיר (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
פז סנפיר | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

פז סנפיר (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
פז סנפיר | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

21:46 - אל תסמוך על המטוטלת: מיכאל סורוקין נפל למים במכשול הרביעי (01:07)
הכירו את מיכאל סורוקין, בן 23, מתעמל בנבחרת ישראל בהתעמלות מכשירים. סורוקין זכה בתחרויות רבות, הוכתר בין היתר כאלוף ישראל וכאלוף המכביה, ועכשיו הוא רוצה להוכיח את היכולות שלו גם על מסלול הנינג'ה. "אני נורא חזק, מרגיש את הגוף מעולה, יודע להשתמש בתנופה ובתנועתיות ויש לי סיכוי טוב לסיים את המסלול וללחוץ על הבאזר", העריך סורוקין.

הפתיחה הייתה מבטיחה מאוד: סורוקין טס את הסטפר המתכווץ, זינק לעבר המתקן המתנדנד הראשון, קפץ ממש כמו סנאי אל עבר המתקן השני וממנו אל המזרון. בגשר החדש, גשר הכדוריות האדומות, הוא עבר יפה בין הכדורים ונחת בבטחה בצד השני של הבריכה. סורוקין בחר בצד A, המשיך למכשול המטוטלת הכפולה, זינק מהטרמפולינה אל המטוטלת הראשונה, אך לא שרד את המעבר למטוטלת השנייה ומצא את עצמו בבריכה.

מיכאל סורוקין (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
מיכאל סורוקין | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1
מיכאל סורוקין (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
מיכאל סורוקין | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

מיכאל סורוקין (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
מיכאל סורוקין ובת הזוג | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

21:42 - אילו מכשולים מחכים למתמודדים הערב?
מיד אחרי הסטפר המתכווץ ימתינו למתמודדים המכשולים קפיצת הסנאי וגשר הכדוריות האדומות. במכשול קפיצת הסנאי אותו פגשנו לראשונה בשנה שעברה, המתמודדים יצטרכו לחצות את הבריכה דרך שני מתקנים מתנדנדים באמצעות קפיצות סנאי. בגשר הכדוריות האדומות, אחד המכשולים האייקונים והוותיקים בנינג'ה שסוף סוף עושה עלייה ארצה, על המתמודדים לחצות את הגשר בזריזות באמצעות קפיצה על שלוש כדוריות אדומות ענקיות.

מכשול קפיצת הסנאי (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
מכשול קפיצת הסנאי | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

מכשול גשר הכדוריות האדומות (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
מכשול גשר הכדוריות האדומות | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

המתמודדים שיצלחו את שלושת המכשולים הראשונים יגיעו לנקודת הפיצול ויצטרכו לבחור בין מסלול A למסלול B. בצד A יפגשו המתמודדים את המטוטלת הכפולה ויצטרכו לזנק מטרמפולינה אל עבר המטוטלת הראשונה, לייצר נדנוד חזק ולקפוץ לבאה אחריה. לאחר מכן יגיעו ידיות הכוח. על המתמודדים לטפס על עמוד, לעבור ממנו אל הידיות היושבות על תושבת פלדה עם ציר ולהתקדם קדימה באמצעות העברת הידיות עד שינוחו על התושבת בצד השני.

מכשול המטוטלת הכפולה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
מכשול המטוטלת הכפולה | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

מכשול ידיות הכוח (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
מכשול ידיות הכוח | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

בצד B מחכים למתמודדים המכשולים שלושת החישוקים ופרוזדור החלונות. בשלושת החישוקים, שחוזר אלינו גם הוא מהעונה השנייה, המתמודדים יצטרכו לעבור בין שלושה חישוקים גדולים עד לצד השני של הבריכה. במכשול החדש והאימתני פרוזדור החלונות, על המתמודדים לחצות חמישה חלונות התלויים במרחקים משתנים זה מזה באמצעות הידיים בלבד. בסיום המכשול החמישי יחכו למתמודדים, כמדי מקצה, המכשולים הקיר והמגה קיר.

מכשול שלושת החישוקים (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
מכשול שלושת החישוקים | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

מכשול פרוזדור החלונות (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
מכשול פרוזדור החלונות | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

21:30 - מקצה הגלדיאטורים יוצא לדרך
מקצה המוקדמות השמיני של "נינג'ה ישראל 2021" נפתח והערב נפגוש שורת מתמודדים חזקים, גלדיאטורים ממש, שינסו להביס את המסלול ולהתברג בחמישייה הפותחת שתמשיך לחצי הגמר. פיינליסט העונה השנייה, בר סנפיר, יחזור אלינו הערב כשהוא מלווה באחיו הקטן פז ובחברו הטוב רז רונן, בתו של המוזיקאי המוערך שלמה גרוניך תנסה ללכת בעקבותיה של אמור פז וללחוץ על הבאזר והמטפס יניב הכט שהרשים בשנה שעברה יחזור למסלול בפעם השנייה.

ניב רסקין ורותם ישראל (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
ניב רסקין ורותם ישראל | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1