גמר "נינג'ה ישראל 2021" מתקרב בצעדי ענק ומספר הכרטיסים שנותרו לגמר הולך ומצטמצם. הערב (שבת) שבעה מתמודדים נוספים הבטיחו את מקומם בגמר אחרי מקצה סוער וצמוד עם שלושה באזרים גדולים וכמה נפילות מאוד מפתיעות לבריכה, כולל של אחד הפייבוריטים הגדולים בתחרות - אדם ברוטמן.

>> רוצים להתחרות בעונה הבאה של נינג'ה ישראל? הרשמו עכשיו

המתמודד הראשון שעלה על הערב על מסלול חצי הגמר הוא נתאי הדר. במסלול המוקדמות הוא נפל בשלב מוקדם יחסית, במכשול הרביעי - טרפז לרשת, אבל בחצי הגמר הראה שהיכולות שלו גבוהות מזה - ובהרבה. נתאי סיים את המסלול אחרי שגבר על מכשולים קשים מאוד בדרך כמו מעבר החצייה, סולם הסלמון אל הקירות השקופים והגה הכוח, לחץ על הבאזר אחרי 6 דקות ו-34 שניות והבטיח את מקומו בגמר.

נתאי הדר בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
מנפילה בקפצית - לבאזר מדהים בחצי הגמר. נתאי הדר | צילום: עודד קרני

נתאי הדר בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
בן ה-17 הוכיח יכולות מצוינות על המסלול. נתאי הדר | צילום: עודד קרני

ישראל בולאק כיכב במקצה המוקדמות שלו עם ביצוע נהדר שהסתיים בבאזר, אבל בחצי הגמר לא שרד את המכשול הראשון, הטיק טוק. אחרי הקפיצה לפטיש איבד את המומנטום, לא הצליח לייצר נדנוד מספיק חזק ונפל למים בעת הקפיצה לרשת. מיד אחרי בולאק עלה למסלול יניב הכט. המטפס העפיל לגמר בשנה שעברה ונפל בסולם הסלמון. הערב הוא פגש אותו שוב, צלח אותו, לחץ על הבאזר אחרי 5 דקות ו-55 שניות, התמקם במקום השלישי והעפיל לגמר.

ישראל בולאק בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
טעות אחת קטנה השאירה אותו מחוץ לגמר. ישראל בולאק | צילום: עודד קרני
יניב הכט בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
כמה שהוא רצה את זה. יניב הכט | צילום: עודד קרני

יניב הכט בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
הבטיח את מקומו בגמר, שנה שנייה ברציפות. יניב הכט | צילום: עודד קרני

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

שחר לוין ואביעד אבוטבול הרשימו מאוד במוקדמות, אבל לא הצליחו לשחזר את ההישגים בחצי הגמר. בעת הקפצת הטבעת האחרונה בקפיצת הטבעות, לוין איבד אחיזה ונפל לבריכה. אבוטבול הגיע עד להגה הכוח, התקדם ממש עד לסוף המסילה אבל אז איבד כוח ונפל גם הוא למים. מיד אחריהם עלה למסלול חברו של בר סנפיר, רז רונן, שהפתיע את כולם עם באזר אחרי 7 דקות ו-35 שניות. הוא התברג במקום השביעי, וזה הספיק לו לגמר.

שחף לוין בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
כל כך קרוב למזרון ולסיום המכשול. שחף לוין | צילום: עודד קרני
אביעד אבוטבול בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
אללה עורב. אביעד אבוטבול | צילום: עודד קרני
רז רונן בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
אחד הבאזרים המפתיעים בחצי הגמר. רז רונן | צילום: עודד קרני

רז רונן בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
ייצג את בר סנפיר בגמר בכבוד. רז רונן | צילום: עודד קרני

אחרי הבאזר המפתיע של רז, הגיעו שתי נפילות מאוד כואבות לבריכה. מתן רוזנפלד, מי שכל כך רצה להעפיל השנה בפעם הראשונה לגמר, קפץ לא טוב אל הפטיש ומצא את עצמו בבריכה אחרי שש שניות בלבד. המטפס ירדן פלפל, שגם כן לא העפיל מעולם לגמר וכל כך רצה לעשות את זה העונה, לא שרד את חצי הגמר ומצא את עצמו במים. שתי החמצות גדולות מאוד בערב הזה.

מתן רוזנפלד בחצי הגמר (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
לא מאמינים שזה קרה לו. מתן רוזנפלד | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

ירדן פלפל בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
החמצה ענקית. ירדן פלפל | צילום: עודד קרני

אדם ברוטמן, פיינליסט העונה הראשונה והשנייה ומי שהיה אחד המועמדים המובילים לניצחון העונה, לא שרד גם הפעם את המכשול שאחרי סולם הסלמון. ברוטמן הנחית את המוט בזווית לא ישרה בין שני הקירות השקופים, המוט התנתק והוא מצא את עצמו במים ובפעם הראשונה ב"נינג'ה ישראל" - מחוץ לגמר. "זה כואב מאוד", הודה ברוטמן ועזב את המסלול מאוכזב ועם לב שבור. בשבת הבאה - מקצה האלופים עם גיל מרנץ ויובל שמלא יוצא לדרך.

אדם ברוטמן בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
גם הלב שלנו נשבר. אדם ברוטמן | צילום: עודד קרני