את רועי בן יקר הכרנו בתור פיינליסט העונה הראשונה שחזר למסלול - ובענק. הכינוי שלו הוא "איש הדממה", והסיבה היא פשוטה. אם תפגשו בבן יקר, תגלו שהוא מופנם יחסית ומרגיש פחות בנוח מול המצלמות והקהל, אבל זה ממש לא מה שיעצור אותו בתחרות. בגמר העונה הראשונה הוא אמנם נפל במכשול השלישי, גשר המטבעות, כך שלא בדיוק הביא לידי ביטוי את היכולות הפיזיות האמיתיות שלו, אבל הכל משתנה עכשיו.

כרגע, העיניים של בן יקר נשואות לעבר הגמר האחרון (מוצאי שבת, אחרי החדשות, קשת 12), בו אולי יזכה להזדמנות לטפס על הר המידוריאמה ולזכות בתואר הנינג'ה ה-15 בעולם. עד שנגלה אם הצליח להפוך לנינג'ה הישראלי הראשון שעושה את זה, ככה נראה המסלול המלא שלו בשלב הראשון בגמר.

רועי בן יקר בגמר (צילום: עודד קרני)
רועי בן יקר בגמר | צילום: עודד קרני

כבר במוקדמות בן יקר הביא ביצוע מצוין, שזכה למחמאות גדולות מהפרשנים רותם ישראל וניב רסקין. גם בחצי הגמר, התגבר על משבר לא פשוט כשהחליק במעבר החצייה, נחבט באחד מבולי העץ וחטף מכה חזקה בחזה ובבטן. אבל כמו שאומרים, קטן עליו, כי בסוף המכשול הוא הצליח להתאושש, ובסוף המסלול לחץ על הבאזר אחרי שש דקות ו-50 שניות.

בשלב הראשון בגמר, עמדו לרשותו חמש וחצי דקות בלבד לסיים את תשעת המכשולים, והוא גם עשה זאת. כשלחץ על הבאזר נשארו לו עוד שבע שניות על השעון, מה שמעביר אותו מיד לשלב השני של הגמר. האם הוא יזכה גם לטפס על המידוריאמה? נחכה ונראה.