ברגע שהשחקן והדוגמן דין מירושניקוב עלה בפעם הראשונה על מסלול "נינג'ה ישראל" לפני שנתיים, היה ברור שלא מדובר ברומן חולף. במקצה ה-VIP הראשון הוא הגיע עד למכשול החמישי, הקרוסלות, וכשחזר שנה אחר כך כבש את המקום הראשון וניצח את המקצה, אחרי ביצוע שהיה לא פחות ממושלם.

מאז הניצחון המפואר והמוצדק, מירושניקוב התאמן לקראת חזרתו למסלול השנה, והפעם - בעונה הרגילה. אמש (שבת) התחרה השחקן בפעם הראשונה כמתמודד מן המניין בתקווה ללחוץ על הבאזר ולהעפיל לחצי הגמר, ומשם - כל הדרך אל המידוריאמה.

אלא שברגע המפתיע והדרמטי עד כה העונה, מירושניקוב הסתבך עם החבלים במכשול השני, דרך הצינורות, ואחרי מאבק לא קטן איבד אחיזה ומצא את עצמו בבריכה. בכך, הסתיימה דרכו בתחרות השנה - מוקדם ממה שהוא, וכולם למעשה, ציפו.

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

בפוסט מרגש באינסטגרם הודה מירושניקוב שהוא מאוכזב מהתוצאה, במיוחד לאור הציפיות הגבוהות שהיו ממנו. "'סבטלנה, רק שתדעי, מחר במוצ"ש אנחנו נפגשות כל החברות, לראות את הבן שלך לוחץ הבאזר', ככה אמא שלי סיפרה לי אתמול בארוחת שישי", תיאר השחקן, "'דינוס, בהצלחה מחר, אתה בטוח לוחץ על הבאזר!'. אני מחייך בנימוס ואומר תודה".

"בפנים אני רוצה להתפוצץ", המשיך מירושניקוב, "כבר שלושה חודשים אני יודע את התוצאה המרה. האם אני מבואס עכשיו? מאוד. מצד שני, כמה אהבה אני מקבל מכולם. כל מי שמסביבי סומך עליי, וזה הדבר הכי מדהים בעולם. תודה".

View this post on Instagram

״סבטלנה, רק שתדעי, מחר במוצש אנחנו נפגשות כל החברות, לראות את הבן שלך לוחץ הבאזר״ ככה אמא שלי סיפרה לי אתמול בארוחת שישי. ״דינוס בהצלחה מחר, אתה בטוח לוחץ על הבאזר!״. אני מחייך בנימוס, ואומר תודה. בפנים אני רוצה להתפוצץ. כבר שלושה חודשים אני יודע את התוצאה המרה. האם אני מבואס עכשיו? מאוד. מצד שני, כמה אהבה אני מקבל מכולם. כל מי שמסביבי סומך עליי, וזה הדבר הכי מדהים בעולם. תודה ❤️ אם אני שואל את עצמי עמוק בפנים מה קרה במסלול שככה נפלתי, ולמה זה קרה לי? התשובה היא פשוטה: נינג׳ה. ככה זה עובד. אתה מתאמן שנה שלמה, שנה שלמה אני מדמיין את עצמי לוחץ על הבאזר, ו.. הופ. אתה במים. ועכשיו ברצינות, מה קרה לי בחבל? חברים, לא התאמנתי מספיק על הסווינג בחבל. נקודה. חשבתי שאני אעשה את זה בשניה, וראיתי רק את הבאזר. וכמו שאומרים אצלנו, ״מה שלא עושים טוב בפעם הראשונה, עושים בפעם השניה״. נתראה בשנה הבאה. ❤️ @assiazar @rotemsela1 @keshet12 @ninjaisrael @ami_malka_physio

A post shared by Dean Miroshnikov מירושניקוב (@deanmiroshnikov) on

מנצח "נינג'ה ישראל VIP" ביקש להסביר מה קרה באותו לילה: "אם אני שואל את עצמי עמוק בפנים מה קרה במסלול שככה נפלתי, ולמה זה קרה לי? התשובה היא פשוטה: נינג'ה. ככה זה עובד. אתה מתאמן שנה שלמה, שנה שלמה אני מדמיין את עצמי לוחץ על הבאזר והופ, אתה במים".

"ועכשיו ברצינות, מה קרה לי בחבל? חברים, לא התאמנתי מספיק על הסווינג בחבל. נקודה. חשבתי שאני אעשה את זה בשניה, וראיתי רק את הבאזר. וכמו שאומרים אצלנו, 'מה שלא עושים טוב בפעם הראשונה, עושים בפעם השנייה'. נתראה בשנה הבאה". ווינר אמיתי כמו מירושניקוב לא מרים ידיים גם אחרי נפילה מאכזבת ומצפים לראות אותו על המסלול גם בעונה הבאה.