העונה החדשה של "נינג'ה ישראל" תעלה בשבת הקרובה (אחרי החדשות, ערוץ 12) ומתמודדים חדשים שהתאמנו שנה שלמה לקראת ההזדמנות שלהם, יסתערו על מסלול הנינג'ה וינסו ללחוץ על הבאזר.

הראל דודסון זכור מהעונה הקודמת בזכות ההישג המרשים שלו על המסלול. הוא היה המתמודד הראשון שהצליח לטפס את המגה קיר ולזכות ב-10,000 שקלים. מי שצפה בדודסון על המסך, התרשם מביצועיו ונרשם בעקבותיו לנינג'ה, הוא החניך שלו לשעבר בפנימיית נירים לנוער בסיכון, ישראל אברושמי.

"צפיתי בהראל והתלהבתי מאוד. מגיל מאוד קטן אני מטפס על קירות והראל הציע לי להשתתף בנינג'ה", סיפר אברושמי (19) ב"גלית ויואב", "מסלול הנינג'ה מפחיד ומטפס מקצועי אני לא, אבל אם מתאמנים מספיק טוב אז גם מי שאין ניסיון על המסלול יכול להצליח".

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

במקביל לאימונים לקראת העלייה למסלול, אברושמי סיים שנת שירות בפנימיית ארזים לנוער בסיכון והוא עתיד להתגייס ליחידת דובדבן. את התקופה שבילה בפנימיית נירים הוא זוכר לטובה: "הילדות שלי הייתה קצת מסובכת, היו לי עניינים עם המשפחה. בגיל 10 כבר נכנסתי לפנימיות ובגיל 14 הגעתי לנירים. הפנימיה שינתה לי את כל התפיסה על החיים. היא גרמה לי להבין למה אני מסוגל ואילו מטרות אני רוצה להציב לעצמי בחיים".

>> לתרומות לפנימיית נירים לחצו כאן