רם לוין, אחד המתמודדים החזקים והמוכשרים בנינג'ה ישראל, היה בטוח שהוא יעבור את חלקו הראשון של מסלול הגמר בקלות, אבל לפתע נפל במכשול הסלמון ומצא את עצמו מחוץ לתחרות. אמש (ראשון) בריאיון ל"חי בלילה" הוא סיפר על הרגע הקשה: "זאת הייתה שנה שלמה של אימונים, החלפתי את השעות שלי והתאמנתי בלילות. זה היה חוסר ריכוז בשילוב של עייפות, וברגע אחד הכל נגמר".

"הייתי מאוד רגוע, אולי אפילו רגוע מדי", שחזר לוין את רגעיו האחרונים לפני הנפילה, "הרגשתי שזה היה שלי לאורך כל המסלול. לפני מכשול הסלמון הרגשתי את הדופק והבנתי שאני במצב מעולה ושזה קטן עליי. כשעליתי, הרגשתי שעליתי בלי הטירוף הזה, ובאמצע הסלמון כבר התעייפתי".

למרות שרבים לפניו נפלו במכשול המדובר בעונות הקודמות, ביניהם יובל שמלא, זוכה העונה הראשונה, רם הסביר: "זה לא מנחם אותי. הגעתי לנינג'ה כי הרגשתי שאני יכול לנצח". אבל כעת, משמצא את עצמו מחוץ לגמר, הוא מחליט לכוון את האנרגיות שלו למטרה הבאה - "אני עם הפנים לאולימפיאדת 2024".

ואם תהיתם על מה הוא חולם בלילה - המידוריאמה או האולימפיאדה - הוא חושף: "בכנות, כשאני טס לייצג את ישראל ויש עליי את הדגל, ואם אני מנצח אז גם יוצא לי גם לשיר את ההמנון - אין דבר יותר מרגש מזה. לנצח את הנינג'ה זה חלום, אבל בינתיים אני שם אותו בצד. המטרה שלי לזמן הקרוב היא להיות אלוף ישראל, בינתיים אני רק במקום השלישי".