אמש (שבת) בגמר "נינג'ה ישראל 2021" (הגמר ממשיך הערב, ראשון, אחרי החדשות בערוץ 12), היינו עדים לאחד הרגעים הדרמטיים והכואבים העונה. הראל דודסון לחץ על הבאזר באיחור של שניות בודדות ולא העפיל לשלב השני בגמר. בראיון ל"חדשות הבוקר", הפיינליסט ניסה להסביר מה קרה שם. "לא ידעתי איפה אני ממוקם בזמנים, אלו היו שניות קריטיות".

היה שם שעון גדול, לא הסתכלת?
"תוך כדי המסלול הפנים היו מול האתגר שמולי".

דודסון, שכאמור סיים את המסלול אך נותר מחוץ לשלב השני, שיתף בתחושות אחרי ההדחה הכואבת: "מצד אחד זה משמח כי התמודדתי בכל המכשולים בשלב הראשון של הגמר ומצד שני, אני יודע שיש לי את היכולות להמשיך קדימה ולתת פייט גם בשלבים הבאים".

זה שבר אותך?
"אותי זה לא שבר, אבל מצטער ששברתי לכל כך הרבה אנשים את הלב. התחרות הזו כיפית לי, מה שזה עושה בארץ זה מדהים, בעיקר לילדים. זה מעודד אותם לצאת מהבתים, בטח בתקופה הזו. העברתי הרצאות לאלפי ילדים בחודשים האחרונים ואני רואה זה משפיע, מחזק ומעודד אותם לזוז. זה דבר נפלא בעיני".

הראל דודסון בגמר (צילום: עודד קרני)
כמה שניות בודדות חסרו לו. הראל דודסון | צילום: עודד קרני

העונה הזו התאפיינה בהרבה צעירים שהגיעו, מי לדעתך מהצעירים יכול לאיים על הוותיקים?
"קטונתי, אני עוד לא בחרתי מישהו אבל כן אפשר להגיד שזה הדור הבא. החבר'ה האלה גדלים על נינג'ה, יש להם יותר איפה ללמוד, ממי ללמוד והרבה יותר ניסיון. לנו הוותיקים יש הרבה מה להיזהר ולדאוג מהם".

למרות האכזבה, דודסון מתכוון לחזור גם בשנה הבאה - ובכל מקרה, הוא מרגיש כי יצא מנצח בעיניי מי שהכי חשובה לו - בתו תבל. "בחצי הגמר כשיצאתי מהברכה היא אמרה לי 'אבא, אבל אמרתי לך לא ליפול לבריכה'", סיפר דודסון, "לגמר היא נתנה לי רף מאוד מורכב, אמרה לי לזכור לא ליפול לבריכה וגם להיזהר מהזיקוקים כי היא מפחדת מהם. הייתי צריך לסיים את המסלול ושלא יהיו זיקוקים, אז בדרישות של תבל עמדתי - וזה הכי חשוב".