נתאי הדר נחשב לאחת ההפתעות הגדולות העונה ב"נינג'ה ישראל". תלמיד התיכון התכונן רבות לעונה הנוכחית והצליח להשאיר אבק לא רק למתמודדים החדשים, אלא גם לכמה נינג'ות ותיקים. למרות שהתחיל את העונה ברגל שמאל כשנפל במוקדמות במכשול הרביעי, טרפז לרשת, ופגש את הבריכה, הוא הצליח להגיע לשלב הגמר ולהיות אחד מ-12 הפיינליסטים המובילים של העונה.

אחרי שעבר את תשעת המכשולים המאתגרים בשלב הראשון של הגמר, הערב (מוצאי שבת) בגמר האחרון והמכריע נתאי הצליח להדהים אותנו שוב. בשלב 2 במסלול הגמר, אותו היה צריך לעבור בזמן קצוב של דקה, הוא קפץ בקפצית אל מכשול גלגל האופניים והצליח לעבור אותו בהצלחה רבה. משם המשיך אל זינוק הטבעת, וגם כאן הצליח בניסיון הראשון לשחרר את הטבעת ולזנק באמצעותה עד המזרן. 

נתאי הדר בגמר שלבים 2-3 (צילום: עודד קרני)
השאיר אבק לכמה מהמתמודדים הוותיקים. נתאי הדר | צילום: עודד קרני

את מכשול האקווריומים נתאי עבר בצורה מדהימה, כשלא נעזר כלל ברגליים שלו והשתמש רק בידיו. כשבשעון נותרו שמונה שניות מתוך הדקה שהוקצבה לו, הצליח ללחוץ על הבאזר ולהמשיך אל שלב 3 במסלול הגמר.

שלב 3 נפתח עם מכשול חדש ואימתני - מעבר השרביט, בו צריך להתקדם באמצעות העברה של ארבעה שרביטים בין תושבות לאורך 6.5 מטרים. נתאי התחיל את המכשול מצויין, אבל כשניסה לעבור אל התושבת השלישית והאחרונה איבד אחיזה כי העביר את כל משקל הכובד ליד אחת ונפל למים אחרי שתי דקות ו-37 שניות.