איתי מזרחי התעורר בוקר אחד במהלך ירח הדבש שלו וגילה שבמהלך הלילה כל השיער שלו נשר. אחרי סדרת בדיקות הוא אובחן עם מחלה אוטואימונית בשם אלופציה אראטה שנוצרת לאחר שהמערכת החיסונית מזהה בטעות את שיער הגוף כמחלה ונפטרת ממנו.

המחלה מופיעה באופן פתאומי ומתבטאת באזורי הקרחה עגולים, בעיקר באזור הקרקפת או הפנים, אך במקרים חמורים יותר - כמו זה של איתי - היא יכולה להופיע בכל אזור בגוף שיש בו שיער כמו גבות, ריסים וזקן, ונקראת אלופציה אראטה אוניברסליס. המחלה אינה מסוכנת ולא משפיעה על הבריאות הכללית, אלא פוגעת רק בשיער וגורמת לנשירתו. המחלה מופיעה בקרב 2% מהאוכלוסייה.

תהליך ההתקרחות החל לקרות אצל איתי עוד לפני החתונה, והיו בסביבה הקרובה כאלה שהאשימו בכך את אשתו, בטענה שזה נובע מלחץ. הנשירה המשמעותית והפתאומיות קרתה, כאמור, בירח הדבש. "התעוררנו באחד הבקרים - בום. כמעט כל השיער על המיטה, לא נשאר כלום על הראש. זה פשוט קרה", תיאר איתי בשיחה עם אסי עזר ורותם סלע במחנה האימונים.

איתי מזרחי ואשתו (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
איתי מזרחי ואשתו | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

"הוא השלים עם זה ממש יפה", סיפרה אשתו של איתי, "בהתחלה הוא נלחם בזה והשתמש בקרמים, עד שהחליט פתאום ש'פאק איט' והוא עף על זה".

"בגדול - גבות, ריסים ושיער אלה מותרות לחלשים", צחק איתי. "החיים שלי בעצם לא השתנו בכלום, אני עובד ומתאמן". מזרחי, מאמן כושר ואומנויות לחימה במקצועו, יעלה הערב (שלישי) על מסלול "נינג'ה ישראל 2021" (אחרי החדשות, ערוץ 12) כדי לעודד אנשים שלקו במחלות דומות: "אני רוצה לעזור להם להבין ששום דבר לא קרה, וזה בסך הכל מראה חיצוני. תחזרו לתוכניות שלכם ואפילו תכפילו ותשלשו אותן, תנסו להגיע פי מיליון יותר רחוק".