מקצה חצי גמר חדש נפתח הערב (שלישי) במסלול "נינג'ה ישראל 2021" ובסיומו שבעת המתמודדים הטובים ביותר יעפילו לגמר ויצטרפו אל רם לוין, אלכס חזנוב, יוסי בן יוסף, אור מיניאלי ומתמודדים מצויינים נוספים שכבר הבטיחו את מקומם בשלב המכריע מכולם בתחרות. המסלול במקצה הזה מורכב משבעה מכשולים קשוחים: טיק טוק, המערוך, קפיצת טבעות, מעבר החצייה, סולם הסלמון אל הקירות השקופים, הגה והכוח והבניין.

>> רוצים להתחרות בעונה הבאה של נינג'ה ישראל? הרשמו עכשיו

הראשון שעלה הערב על המסלול היה עורך הדין ומקורבה של הדוגמנית בר זומר, אלון פרבר, שהרשים מאוד בשלב המוקדמות. אחרי ברכת הצלחה מזומר שהתייצבה הפעם במסלול לאור דרישתו של החבר הקרוב אסי עזר, פרבר יצא לדרך וטרף מכשול אחרי מכשול עד שלחץ על הבאזר בפסגת הבניין אחרי 6 דקות ו-52 שניות. אם לא יהיו ארבעה באזרים נוספים בהמשך המקצה בזמן מהיר יותר משלו, פרבר בגמר.

אלון פרבר בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
הבטחה ענקית לגמר. אלון פרבר | צילום: עודד קרני

אלון פרבר בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
השנה הוא מתכוון לקחת את זה. אלון פרבר | צילום: עודד קרני

אחרי הפתיחה המצויינת הזאת עלו על המסלול יוסי בלנד ויהונתן דריי. בלנד עבר מצויין את ארבעת המכשולים הראשונים והגיע אל סולם הסלמון אל הקירות השקופים, אך בהקפצה הראשונה על הסולם המוט התנתק ובלנד נותר מחוץ לגמר. דריי התקדם עד להגה הכוח, נתן פייט גדול אך אחרי הדרופ הראשון תש כוחו והוא נפל לבריכה. אמו, אתי, קרסה על המסלול בבכי, אבל נכון לסיום הערב הזה דריי במקום החמישי במקצה ועדיין יש לו סיכוי להעפיל לגמר.

יוסי בלנד בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
גם השנה לצערנו זה לא הספיק לגמר. יוסי בלנד | צילום: עודד קרני

יהונתן דריי בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
מתמודד מצוין ואמא מרגשת מאוד. יהונתן דריי | צילום: עודד קרני

רועי בן יקר, פיינליסט העונה הראשונה, חזר בעונה הזאת עם מטרה אחת - לנצח. "איש הדממה" הוכיח גם הערב שכל מסלול שהוא פחות ממסלול גמר קטן עליו, על אף המשבר שפקד אותו במכשול הרביעי. בן יקר מעד במעבר החצייה, אבל הצליח להיתלות על בולי העץ המסתובבים באמצעות הידיים והרגליים, לקפוץ אל המזרון ולהציל את עצמו ברגע האחרון. אחרי שהשלים את סולם הסלמון אל הקירות השקופים והגה הכוח, טיפס את הבניין ולחץ על הבאזר אחרי 6 דקות ו-50 שניות ובכך עשה עוד צעד לכיוון הגמר.

רועי בן יקר בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
שקט שקט, אבל נינג'ה אמיתי. רועי בן יקר | צילום: עודד קרני

רועי בן יקר בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
בלי מילים מיותרות - באזר פעם אחרי פעם. רועי בן יקר | צילום: עודד קרני

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

אחרי בן יקר עלו על המסלול שני חברי "טים ספיידי" האהובים, לביא "ספיידרמן" מלבסקי ואדם "המאסטר" דיין. מלבסקי ודיין הביאו הרבה מאוד כבוד ל"טים ספיידי" ושרפו את מסלול חצי הגמר, אלא ששניהם נפלו קורבן להגה הכוח הבלתי אפשרי ומצאו את עצמם בבריכה בזמנים שלא בטוח שיספיקו להם כדי להתברג לשביעייה המובילה שתעפיל לגמר.

אדם דיין בחצי הגמר בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
האם אחד המתמודדים החזקים יישאר מחוץ לגמר? אדם דיין | צילום: עודד קרני

לביא "ספיידרמן" מלבסקי בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
אפילו כוחות העל לא עזרו נגד הגה הכוח. לביא "ספיידרמן" מלבסקי | צילום: עודד קרני

הערב הראשון של מקצה זה הסתיים בשני באזרים מדהימים, הראשון של אלכס קוסטנקו שכיכב במקצה של יובל שמלא והשני של שיאן המוקדמות שהפך בינתיים גם לשיאן חצי הגמר, טל קלפפר. קוסנטקו, "מאסטר ספורטה", הדהים גם על מסלול חצי הגמר ולחץ על הבאזר אחרי 5 דקות ו-27 שניות. קלפפר המטפס עשה זאת אחרי 4 דקות ו-58 שניות ומיצב את עצמו כאחד המתמודדים המובילים שמסוגלים לנצח את שמלא וגיל מרנץ ולקטוף את הניצחון העונה.

אלכס קוסטנקו בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
אחת ההפתעות הגדולות העונה. אלכס קוסטנקו | צילום: עודד קרני
אלכס קוסטנקו בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
לגמרי מאסטר ספורטה. אלכס קוסטנקו | צילום: עודד קרני
טל קלפפר בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
טרף גם את מסלול חצי הגמר. טל קלפפר | צילום: עודד קרני

טל קלפפר בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
איום אמיתי על שמלא ומרנץ. טל קלפפר | צילום: עודד קרני