יובל שמלא, שלמה ויצמן ודנה תייר (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
טים שמלא. יובל שמלא, שלמה ויצמן ודנה תייר | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

אחרי שאליפות האולסטארז של הנינג'ה הטריפה את העולם, עכשיו מגיע תורנו. הערב (שני, אחרי החדשות, ערוץ 12) תצא לדרך המסורת החדשה והחגיגית של "נינג'ה ישראל": אליפות הקבוצות הראשונה אי פעם. באליפות האולסטארז יתחרו ראש בראש, קבוצה נגד קבוצה, מתמודדי הנינג'ה האהובים והטובים מכולם.

את קרב הענקים הזה יובילו ארבעה קפטנים שאתם מכירים טוב טוב - מנצח העונה הראשונה והשלישית, יובל שמלא, סגנו בשתי העונות הללו - אלכס חזנוב, מנצח העונה השנייה גיל מרנץ והפיינליסט האהוב יוסי בן יוסף.

בפעם הראשונה בנינג'ה, התחרות היא לא רק מול עצמך ומול המסלול - אלא מול קבוצות יריבות. הפעם זה לא מספיק להיות הטוב והמהיר מכולם, אלופי הנינג'ה יהיו תלויים גם בביצועים של חבריהם לקבוצה.

>> רוצים להתחרות בעונה הבאה של נינג'ה ישראל? הרשמו עכשיו

ומי בנבחרות? בקבוצה הוורודה של בן יוסף הזוג המלכותי של "נינג'ה ישראל", סול בוסיאן ואמור פז. בקבוצה הצהובה של חזנוב, המטפסת והטרייסרית דפנה גיטלר וג'וני יגן, הגולש מאילת. בקבוצה האדומה של גיל מרנץ יתחרו שיאן מוקדמות העונה השלישית, הפיינליסט טל קלפפר, וכן דוגמנית הפיטנס סבטה חורין. ומי יתלווה לשמלא בקבוצה הכחולה? מאמנת הנינג'ה דנה תייר ושלמה "300" ויצמן האגדי.

גיל מרנץ, טל קלפפר, סבטה חורין (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
טים מרנץ. גיל מרנץ, טל קלפפר, סבטה חורין | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

וזה לא הכל. בתחרות ישתתפו גם ארבעה ג'וקרים, בעלי תפקיד סודי ביותר שיכול לטרוף את הקלפים. תתכוננו לפגוש שוב את המטפס הצעיר אור מיניאלי, אגדת הנינג'ה אדם ברוטמן, מלך המגה קיר הראל דודסון וכמובן, יפתח קושניר, בקאמבק שכל כך חיכינו לו.

איך זה יעבוד? השלב הראשון בתחרות הוא סבב דו-קרב בין הקבוצות. שתי קבוצות יתחרו אחת בשנייה בשלושה דו-קרבים: מתמודד מול מתמודד, מתמודדת מול מתמודדת וקפטן נגד קפטן. בכל דו קרב שכזה, המתמודד שיגיע הכי רחוק והכי מהר מבין השניים ינצח בדו קרב. שני הדו קרבים הראשונים שווים נקודה, בעוד שדו קרב הקפטנים שווה שתי נקודות.

בתום הסיבוב, הקבוצה שתזכה למספר הנקודות המצטבר הגבוה ביותר תעלה לסיבוב הגמר המכריע. סיבוב זה הוא מירוץ שליחים קבוצתי. הקפטנים הם שיקבעו מי מהקבוצה שלהם יעלה על איזה מכשולים. אם מתמודד יפול לבריכה במהלך מירוץ השליחים, הבא במקומו ייכנס אחריו ויתחיל מאותו המכשול שבו נפל חברו. בכל מקרה, הקבוצות חייבות לסיים את המסלול, גם אם זה אומר ששלושת המתמודדים נפלו למים וצריכים להתחיל את הסבב מחדש.

יוסי בן יוסף, סול בוסיאן ואמור פז (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
טים בן יוסף. יוסי בן יוסף, סול בוסיאן ואמור פז | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

הקבוצה שתנצח ותזכה בגביע תהיה זו שתסיים את מסלול מירוץ השליחים בזמן הטוב ביותר. ספויילר קטן? צפו לביצועים מרהיבים שטרם נראו על מסלול "נינג'ה ישראל" וגם לשבירת שיאי מהירות. זה לא רק הגביע שמונח פה על הכף אלא גם כבוד, אגו ויוקרה - ואלופי הנינג'ה הולכים לתת פייט משוגע לגמרי כדי לנצח.

אלכס חזנוב, דפנה גיטלר וג'וני יגן (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
טים חזנוב. אלכס חזנוב, דפנה גיטלר וג'וני יגן | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1