שחר גרוניך (22) תעלה על מסלול "נינג'ה ישראל 2021" הערב (רביעי, אחרי החדשות, ערוץ 12) ותנסה להפוך לאישה השלישית בישראל שתלחץ על הבאזר. רגע לפני שזה קורה, שחר פגשה את רותם סלע ואסי עזר במחנה האימונים ומי שהתלווה אליה הוא לא אחר מאשר אביה המפורסם - המוזיקאי שלמה גרוניך.

גרוניך, זמר, מלחין ופסנתרן מוערך, עורר התרגשות רבה בקרב אסי ורותם שהיו מאושרים מהסיטואציה. "יש לי וידוי: הייתה לי קלטת שלך פעם", הודה אסי, "אתה, דודו דותן וציפי שביט, היו שני חלקים של הקלטת הזאת והיה לי אותם בבית".

כשנשאל גרוניך על בתו שבחרה ללכת אחרי האהבה שלה לספורט ולא התמסרה למוזיקה כמו שאר בני משפחתה, הרעיף הזמר אינספור מחמאות. "אין לי מילים", התגאה גרוניך בשחר, "באמת, לא רק בגלל שהיא שלי, פשוט אין לי מילים על המלאכיות, הטוהר, הנחישות, טוב הלב והחוכמה. אני לא מגזים בכלום".

שלמה ושחר גרוניך (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
שלמה ושחר גרוניך | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

האם שחר מוזיקלית כמו אבא? תלוי את מי שואלים. "לא, אבל אחותי התאומה ים כן שרה", סיפרה שחר בעוד שאביה טען אחרת: "שחר מוזיקלית לא פחות מים. לפני שבוע ים הקליטה את שחר שרה והשמיעה את השיר. לא אמרתי לך אפילו", פנה לבתו, "לא רציתי להביך אותך". "אז עכשיו הבכת", צחקה שחר.