רגע לפני פתיחת העונה החדשה של "נינג'ה ישראל" בשבת הקרובה, הערב (שלישי) מיד אחרי "ארץ נהדרת", ישודר בקשת 12 ספיישל נינג'ה ישראל ביפן. התוכנית צולמה שבועות ספורים לפני פרוץ הקורונה וסגירת השמיים, ובה מלווה הפרשנית רותם ישראל את גיל מרנץ, זוכה נינג'ה ישראל 2019 במסעו ליפן, בדרך לייצג את ישראל בתחרות הבינלאומית של נינג'ה בטוקיו - המקום בו נולדה תופעת הנינג'ה לפני 23 שנים. אל המסע של גיל הצטרפה חברתו הטובה ספיר מאיר פישלזון, האישה הראשונה שלחצה על הבאזר.

מרנץ הוא הישראלי הראשון שמשתתף בתחרות בינלאומית של נינג'ה, והוא יתחרה ב-SASUKE - מסלול הנינג'ה היפני, הגדול והקשה בעולם, לצד כוכבי נינג'ה בינלאומיים אהובים, בהם ג'יימי ראן מארצות הברית, אשלין הרברט מאוסטרליה, עלי היי מאנגליה וג'סי גראף - הנינג'ה המפורסמת בעולם.

גיל מרנץ בגמר, שלב 2 (צילום: עודד קרני)
כבוד! גיל מרנץ | צילום: עודד קרני

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

גראף הגיעה חמש פעמים לגמר בגרסת הנינג'ה האמריקאית וסיפקה כמה הופעות עוצרות נשימה על המסלול. חוץ מזה, היא גם הייתה הכפילה של גל גדות ב"וונדר וומן", ועבדה בצמוד אליה יום יום: "היא כל כך חמה", סיפרה גראף על גדות. "היא נכנסת ומאירה את החדר, מציגה את עצמה לכולם, ותמיד היא שואלת מה שלום אמא שלי. היא מאוד נעימה, היא הופכת הכל לכיף יותר".

גראף סיפרה שהנינג'ה שינתה לה את החיים בכל כך הרבה מובנים. "כל כך הרבה ילדות קטנות מעריצות אותי ויש לי השפעה, זה מדהים לראות שהם מתלהבות מלהיות חזקות", הודתה.

_OBJ

זאת הפעם השנייה של גראף האמריקאית במסלול הסאסקה, והיא מספרת שהוא לא פחות ממאתגר: "שלב 3 פה קשה בצורה מגוחכת", תיארה גראף, "אני אפילו לא יכולה לדמיין שאהיה מספיק חזקה לעשות אותו, אבל אנסה בכל מקרה, אולי יום אחד אצליח. שלבים 1 ו-2 הרבה יותר מבוססים על סיבולת לב, אז הם מאתגרים בצורה שונה מאוד". מחזיקים לשניהם אצבעות!