על מסלול הנינג'ה האימונים, הלחץ והניסיון להתרכז מתנקזים לנקודה אחת קריטית שבה הכל יכול לקרות. זה לא משהו שהמתמודדים שלנו מצליחים להסתיר, וכך גם רועי אגאי (23) מחולון שעובד בשעות הבוקר בבנק, אבל את שאר הזמן הוא משקיע כדי להתאמן לאתגר הגדול. רגע אחד של חוסר ריכוז - והוא יכול למצוא את עצמו בבריכה. לפני שנתקדם למקצה הבא (שבת, אחרי החדשות, ערוץ 12), קבלו הצצה בלעדית למסלול המותח של אגאי.

הוא מגדיר את עצמו אדם שמאוד אוהב אקסטרים, וזה בא לידי ביטוי גם בקעקועים שפרוסים על גופו. "יש לי משפט בלטינית ברגל האחורית, 'המזל מעדיף את האמיצים', החלטתי שזה משהו שמתאים לי", סיפר אגאי. בשנה האחרונה הוא זנח את חדר הכושר לטובת אימוני טיפוס ונינג'ה כדי להגיע מוכן יותר עם פלג גוף עליון חזק ויציב. האם העבודה הקשה תקדם אותו אל הבאזר?

פתיחת המסלול שלו הייתה טובה כשהוא רץ את הסטפר המתכווץ בקלי קלות. במכשול השני, דרך הצינורות, הוא תפס גבוה את החבלים וזה נתן לו יתרון בדרכו לצינור הראשון. גם על הצינור השני הוא השתלט יפה, נעל את הרגליים ובזכות הסווינג והתנופה שלקח הצליח לסיים את המכשול.

רועי אגאי באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", באדיבות ספורט 1)
תופס חזק את הטרפז. | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", באדיבות ספורט 1

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

אגאי היה חדור מטרה, בזה אין לנו ספק, כי את המכשול השלישי, גשר האריחים, הוא עבר במהירות ובהצלחה. כשהגיע לנקודת הפיצול בה צריך לבחור במסלול A או B, בחר לאחר התלבטות קטנה בדרך A.

את הקפיצה על הקפצית הוא עשה בצורה טובה מאוד והצליח לתפוס את הטרפז בחוזקה, אבל כשניסה להמשיך את המכשול ולתפוס את הקונוסים לא הצליח ומצא את עצמו בבריכה. את תחושת הפספוס שלו התקשה להסתיר. "הרגשתי שתפסתי את זה", אמר אגאי לאחר שיצא מהמים. תמיד יש את שנה הבאה.